شبکه‌های اجتماعی

احتمال عرضه فیستا RS اروپایی

مدیر شعبه اروپایی گفت

اگرچه فورد در آمریکا نفس‌های آخر خود را می‌کشد اما فورد در حال آماده کردن یک نسخه جدید از این مدل در اروپا است که فیستا ST نام دارد و یک نسخه قوی‌تر و اسپرت‌تر از مدل استاندارد فورد محسوب می‌شود.
لئو روکس، مدیر بخش فورد پرفورمنس در اروپا در مصاحبه‌ای با موتورینگ، اشاره کوچکی به عرضه حتی یک نسخه قدرتمندتر از ST کرده و گفته که این مدل، جعبه‌دنده اتوماتیک دوکلاچ خود را از ST قرض خواهد گرفت. طبق اطلاعات منتشرشده در موتورینگ، اگر چراغ سبز تولید فیستا RS نشان داده شود، این خودرو برای عرضه در اواسط 2019 آماده خواهد بود.
در حال حاضر اطلاعات چندانی از این نسخه وجود ندارد اما احتمالا شاهد مجهز شدن آن به یک پیشرانه بزرگ‌تر و قوی‌تر خواهیم بود. نسخه ST به یک پیشرانه 1.5 لیتری 3 سیلندر توربو با توانایی تولید 200 اسب بخار مجهز است که این قدرت، برابر با خروجی نسل قبل فیستا ST است. شاید فورد به سراغ یک پیشرانه 2 لیتری برای نسخه RS برود ولی فعلا همه‌چیز در حد شایعه است. فورد فیستا ST که فعلا قوی‌ترین نسخه اروپایی فیستا محسوب می‌شود، از لیست بلندبالایی از تجهیزات و سیستم‌های پیشرفته از جمله سیستم کمک‌رسانی حفظ خطوط و تشخیص چراغ‌های راهنمایی بهره می‌برد و همچنین به سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی مخصوص فورد یعنی SYNC3 مجهز است و خریداران می‌توانند سیستم صوتی باکیفیت بنگ اند اولافسن را برای آن سفارش دهند.
فیستا در ایالات متحده، فروش قابل قبولی را تجربه می‌کند اما ممکن است با عرضه هوندا فیت جدید که هم قیمت مناسبی دارد و هم از لحاظ کیفی پیشرفت بسیاری کرده، موقعیت خود را در خطر ببیند.

 

نظر دهید


در همین زمینه