شبکه‌های اجتماعی

دی‌اس3 کراس‌بک، الکتریکی می‌آید

برای رقابت با آئودی Q2:


دی‌اس، زیر مجموعه لوکس گروه پژو-سیتروئن (PSA) سال گذشته میلادی از اولین مدل مستقل خود با نام دی‌اس7 کراس‌بک رونمایی کرد. این مدل که یک شاسی‌بلند متوسط است بهینه‌سازی‌هایی را پشت سر گذاشته تا بتواند برای رقبای آلمانی خود خط و نشان بکشد.

در حال حاضر، دی‌اس درحال تست و آزمایش دومین مدل مستقل خودکه یک کراس‌اوور جمع و جور خواهد بود، با نام دی‌اس 3 کراس‌بک است. این مدل که رقیب ب‌ام‌و X2 و آئودی Q2 است، در نمایشگاه پاریس در اکتبر 2018 رونمایی خواهد شد و از همان زمان عرضه نسخه استاندارد، نسخه الکتریکی نیز در دسترس خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود دی‌اس 3 کراس‌بک به بسته باتری 50 کیلووات ساعتی با مسافت پیمایش بیش از 200 کیلومتر مجهز شود.
مهندسان، دی‌اس 3 کراس‌بک را بر اساس پلت‌فرم ماژولار جدید گروه PSA که با کد EMP1 (و همچنین با کد CMP) شناسایی می‌شود و برای خودروهای کوچک و کامپکت طراحی شده است، توسعه داده‌اند. این پلت فرم از پایه و اساس برای خودروهای الکتریکی طراحی شده است که برای اولین بار در دی‌اس 3 کراس‌بک مورد استفاده قرار خوهد گرفت و بعد از آن در سایر مدل‌های گروه PSA نیز به کار خواهد رفت. گزینه بعدی برای استفاده از این پلت فرم، اپل موکا ایکس بازطراحی شده خواهد بود.
دی‌اس برنامه‌ریزی کرده است تا 4 مدل مختلف را در دسته شاسی‌بلند‌ها در سبد محصولات خود داشته باشد. به نظر می‌رسد محصول بعدی، گزینه‌ای برای پر کردن فاصله میان دی‌اس 3 کراس‌بک و دی‌اس 7 کراس‌بک باشد و گزینه چهارم نیز به عنوان یک پرچم‌دار در بالاترین رده شاسی‌بلندهای این شرکت قرار گیرد.

نظر دهید


در همین زمینه