شبکه‌های اجتماعی

تومبیل فارسی - چری اومودا ۸
عرضه در نیمه دوم سال آینده

 

در حالی که تست‌های چری اومودا 5 در برزیل همچنان ادامه دارد، این شرکت در حال تدارک مدلی بزرگ‌تر با نام اومودا 8 است. این خودرو در مرحله توسعه قرار دارد و به احتمال زیاد در نیمه دوم سال آینده معرفی و عرضه خواهد شد.


چری به تازگی طرح‌های ساده و اولیه این خودرو را در برزیل به ثبت رسانده که نشان می‌دهد در صدد حفظ حق طراحی و نام تجاری است. این مورد در بین خودروسازان بسیار مرسوم است و پیش از این چری برای آریزو 8 نیز از همین روش استفاده کرده بود.

تصاویر نشان می‌دهد که این نمونه بر خلاف چری اومودا 5 از حجم‌های مربعی سود می‌برد و استایلی مانند رده تیگو دارد. جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های هدلایت بر روی سپر، خط متصل کننده چراغ‌های دیلایت، زاویه شیشه جلو، شیب رو به عقب سقف، چراغ‌های متصل به هم و اسپویلر یکپارچه که مشابه چری اومودا 5 (فونیکس FX) از ویژگی‌های طراحی چری اومودا 8 به حساب می‌آیند.


هیچ طرحی از کابین چری اومودا 8 منتشر نشده و باید انتظار داشت که این خودرو نیز از همان سبک و سیاق طراحی جدید چری پیروی کند. از آنجایی که این خودرو تنها در مرحله رندر به سر می‌برد هیچ مشخصات فنی نیز از آن منتشر نشده و تنها می‌توان حدس زد که چری اومودا 8 در حالت‌های بنزینی، هایبرید و پلاگین هایبرید به بازار عرضه شود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه