شبکه‌های اجتماعی

رقابت درگ میان آئودی RS5، ب‌ام‌و M4 و آلفا رومئو جولیا کوادروفولیو + ویدیو
اتومبیل فارسی - رقابت درگ میان آئودی RS5، ب‌ام‌و M4 و آلفا رومئو جولیا کوادروفولیو

کدام یک پیروز میدان است؟

در جدیدترین ویدیو منتشر شده از سوی وبسایت Carwow، رقابتی جذاب میان سه کوپه قدرتمند شامل آئودی RS5، ب‌ام‌و M4 و آلفا رومئو جولیا کوادروفولیو به تصویر کشیده شده است. این سه مدل روی کاغذ دارای عملکرد فنی و برچسب قیمتی نزدیک به هم و مشابهی هستند اما باید دید در رقابت میدانی و در عمل کدام یک پیروز خواهد شد؟

 

ب‌ام‌و BMW M4)  M4) 

ب‌ام‌و M4 ارزان‌ترین عضو این رقابت است که حدود 82.400 دلار قیمت دارد و به پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربو با توانایی تولید 431 اسب‌بخار قدرت و 550 نیوتن‌متر گشتاور به همراه جعبه‌دنده 6 سرعته دو کلاچه مجهز است. توان تولیدی پیشرانه به محور عقب M4 منتقل شده و این اتومبیل دارای لانچ کنترل برای شروع بهتر حرکت است.

 

 آئودی Audi RS5)  RS5)
آئودی RS5 دارای پیشرانه 6 سیلندر 2.9 لیتری توربوشارژ است که توانایی تولید 450 اسب‌بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور را دارا است. آئودی RS5 با جرم 1700 کیلوگرمی سنگین‌ترین شرکت کننده این رقابت بوده و به سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک آئودی موسوم به کواترو و جعبه‌دنده 8 سرعته ساخت ZF  و لانچ کنترل مجهز است. قیمت آئودی RS5 حدود 86.400 دلار است.

 

آلفا رومئو جولیا کوادروفولیو (Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio)
آلفا رومئو جولیا کوادروفولیو نیز به یک پیشرانه 6 سیلندر 2.9 لیتری توئین توربو با توانایی تولید 510 اسب‌بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور به همراه یک جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک با انتقال قدرت به محور عقب مجهز است. این اتومبیل سبک‌ترین و در عین حال با 87.700 دلار گران‌ترین عضو این رقابت بوده و فاقد سامانه لانچ کنترل است.

نظر دهید