شبکه‌های اجتماعی

آئودی تیزر Q3 جدید را منتشر کرد

رونمایی رسمی در 25 جولای

آئودی اوایل نوامبر 2017 گفته بود که با شروع سال 2018، هر سه هفته یک بار محصول جدیدی را معرفی خواهد کرد. با این حساب، آئودی در طول 2018 باید 17 مدل معرفی کند و به همین خاطر است که از ابتدای امسال، طرفداران این برند آلمانی همیشه منتظر رونمایی از یک فیس‌لیفت، نسل بعدی یک مدل یا حتی محصولی کاملا جدید بوده‌اند تا برند اهل اینگلشتات شانس و توان بیش‌تری برای رقابت با هم‌وطن‌های خود یعنی مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و داشته باشد.
بعد از دیدن شاسی‌بلند پرچم‌دار آئودی یعنی Q8، مدل پایه جدید A1 اسپرت‌بک و نسخه نسبتا به‌روزرسانی‌شده TT، اکنون نوبت به نسل دوم Q3 رسیده است. البته که آئودی هم مانند رقبای خود، مستقیم به سراغ معرفی محصولات جدیدش نمی‌رود و به همین دلیل، در ابتدا یک تیزر از این مدل کراس‌اوور را منتشر کرده است. این مدل به صورت جهانی در 25 جولای معرفی خواهد شد.
تصاویر جاسوسی و حتی یک رندرینگ هم از این مدل منتشر شده و اکنون این تیزر ویدیویی بار دیگر تایید می‌کند که Q3 از زبان طراحی جدید این برند برای خانواده شاسی‌بلندهای خود بهره می‌برد. نسل فعلی Q3 تا پیش از عرضه Q2، مدل پایه این خانواده محسوب می‌شود و با این حساب، اگرچه بعید است شاهد تغییرات دگرگون‌کننده‌ای برای این مدل باشیم اما می‌توان گفت که نسل بعدی آن، مجهزتر و مدرن‌تر از مدل فعلی خواهد بود.
آئودی که از زیرگروه‌های لوکس و مرغوب فولکس‌واگن محسوب می‌شود، تا به حال صورت رسمی تصویری از فضای داخلی Q3 جدید منتشر نکرده اما تصاویر جاسوسی طراحی داخلی این مدل نیز مدت‌ها است که به صورت جاسوسی ثبت شده و فقط تاییدیه رسمی آئودی برای درست بودن آن‌ها مانده است.
ممکن است از امروز تا چهارشنبه که 25 جولای و رونمایی رسمی خودرو است، تیزرهای بیش‌تری هم از نسل جدید Q3 که اصلی‌ترین رقیب ب‌ام‌و X1 معرفی شده است، منتشر شود.

نظر دهید


در همین زمینه