شبکه‌های اجتماعی

بنتلی 20 سالگی حضور خود را در چین جشن می‌گیرد
اتومبیل فارسی - بنتلی Guard, Carnaby, Pall Mall, Saville Row

تولید محدود 20 دستگاه بنتلی مولینر


درست است که بنتلی بیش از یک قرن قدمت دارد اما حضور او در بازار چین به 20 سال قبل باز می‌گردد. به همین مناسبت بنتلی 20 دستگاه از چهار مدل کانتیننتال، GTC، فلایینگ اسپر و بنتایگا در نسخه مولینر تولید خواهد کرد. بنتلی برای نامگذاری این 4 مدل از مکان‌های معروف لندن استفاده کرده است.


هر 80 دستگاه بنتلی توسط مولینر به صورت دست‌ساز تولید خواهد شد و سبک‌های متفاوتی در رنگ و کابین خواهند داشت.


Guard

این خودرو به نام گارد سلطنتی ملکه انگلستان نامگذاری شده است. گارد همان بنتلی کانتیننتال جی‌تی با رنگ قرمز بدنه و سقف مشکی خواهد بود که محافظین ملکه را نشان می‌دهد. سقف مشکی نشان‌دهنده کلاه و بدنه قرمز نشان دهنده کت این سربازان است. داخل کابین نیز از سه ترکیب رنگی مشکی، قرمز و سفید استفاده شده و نشانه‌هایی مانند عکس سر سربازان که بر روی پشت سری‌ها حک شده، المان‌های طلایی که مانند دکمه‌های کت سربازان و زیرپایی‌هایی از جنس پشم بره Beluga که مانند کلاه آنها است دیده می‌شود. پشت گلگیر جلو، روی رکاب‌ها و بر روی داشبورد شماره تولید خودرو از بیست و نام آن حک شده است. رینگ‌های 21 اینچ ده پره، رکاب‌ها، اسپلیتر‌های کربنی، دفیوزر و اسپویلر عقب نیز به رنگ مشکی هستند.

 

AutomobileFa Bentley 20 years China Mulliner 2


Carnaby

کارنابی دومین خودرو از این لیست چهار عددی محسوب می‌شود که نام آن از روی خیابان کارنابی در منطقه سوهو لندن برداشته شده و از نوع کانتیننتال جی‌تی کانورتیبل است. این مدل در چهار رنگ Radium, Jetstream II, Orange Flame, Onyx عرضه می‌شود که بیس کابین به رنگ رادیومی خواهد بود اما دوخت آنها و قسمت‌هایی مانند دور دسته دنده بر اساس رنگ بدنه تغییر می‌کند. پشت سری‌ها و کنسول به یک نشان که ترکیبی از 4 الماس رنگی که در اصل نشان دهنده رنگ‌های بدنه این خودرو هستند مزین شده و مانند نمونه‌های دیگر دارای پلاک برای نشان دادن عدد تولید خودرو است. این مدل از رینگ‌های بزرگتر 22 اینچی مشکی و سفید بهره می‌برد.

 

AutomobileFa Bentley 20 years China Mulliner 3

 

Pall mall

پال مال نام یک خیابان در لندن است که بر روی سدان فوق لوکس فلایینگ اسپر قرار داده شده که به گفته بنتلی ادای احترامی به لیموزین ملکه خواهد بود. بنتلی در سال 2002 لیموزین را به ملکه هدیه داد و درست در همان سال فعالیت خود را در چین آغاز کرد. کاپوت، سقف و صندوق عقب به رنگ Beluga و قسمت پایین به رنگ Claret است که با رینگ‌های 22 اینچ آلومینیومی که داخل آنها با رنگ Claret بدنه پوشیده شده ترکیبی بسیار لوکس را نمایان می‌کند. داخل خودرو به صورت چرم دو رنگ Imperial و Baroda Blue به همراه تزئینات چوبی کار شده تا با نمای لوکس بیرون هماهنگ باشد. نشان خاص این سدان تاج است که بر روی پشت سری‌ها و داشبورد خودنمایی می‌کند.

 

AutomobileFa Bentley 20 years China Mulliner 4


Savile Row

آخرین خودرو Savile Row نام دارد که نام یک خیابان مهم در لندن است که در آن شرکت‌های مطرح حضور دارند و از آن مهمتر، خیاطان معروفی حضور دارند که از گذشته تا به امروز برای مردان اشرافی کت و شلوار‌های دست سوز تولید می‌کنند. این نام بر روی تنها شاسی بلند لوکس این شرکت یعنی بنتایگا با رنگ Cumbrian Green و رینگ‌های 22 اینچ با همین کد رنگ نهاده شده است. داخل کابین از چرم دو رنگ Cumbrian Green و Portland hides استفاده شده که درکنار تزئینات چوب نارون که برای اولین بار است که در بنتلی استفاده می‌شود؛ کابینی فوق لوکس را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. نشان این خودرو که بر روی صندلی‌ها حک شده تصویری از کتی در حال دوخت با نخ سفید است.

 

AutomobileFa Bentley 20 years China Mulliner 5


اولین نمونه از این خودرو‌ها به زودی در چین عرضه خواهند شد و بقیه این خودرو‌های انحصاری طی ماه‌های بعدی به فروش خواهند رسید.

 

AutomobileFa Bentley 20 years China Mulliner 1

{gallery}Other/2022/bentley{/gallery}

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه