شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کیا سورنتو
فیس لیفتی برای نسل چهارم

 

پس از آنکه هیوندای تصاویر سانتافه 2024 را منتشر کرد، حالا کیا نیز تصاویر فیس‌لیفت جدید کراس‌اوور میان سایز خود یعنی سورنتو را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. نسل چهارم کیا که سال 2020 معرفی شده بود همچنان جذاب و به روز به نظر می‌رسید اما تغییرات نمای جلو در این فیس لیفت آن را به خودرویی دیگر تبدیل کرده است.


نمای رو به روی کیا سورنتو با توجه به زبان طراحی جدید کیا که پیش از این بر روی EV9 و پیکانتو دیده‌ایم طراحی شده تا کم کم لاین آپ کیا شکل واحدی به خود بگیرد. چراغ‌های LED عمودی با دیلایت T مانند، چراغ‌های مه شکن دوتایی داخل سپر و جلو پنجره عریض با مش جدید و نوار تزئینی نقره‌ای از دیگر تغییرات این نما محسوب می‌شوند.


مانند دیگر فیس لیفت میان چرخه‌ای، نمای جانبی کیا سورنتو 2024 تغییر خاصی نکرده و تنها رینگ‌های آلیاژی با طرح جدید به آن اضافه شده است. تنها تغییری که در نمای عقب رخ داده نیز مربوط به گرافیک داخل چراغ‌ها و اتصال بالای آن به یکدیگر می‌شود.


فضای کلی کابین کیا سورنتو حفظ شده اما تغییرات ریزی در این بخش مانند شکل خروجی تهویه مطبوع از حالت عمودی به حالت افقی باریک، نمایشگر بزرگتر سیستم اطلاعات و سرگرمی، تغییر فرمت کنترل تهویه مطبوع، اهرم تعویض گیربکس به صورت ناب چرخشی، سیستم اثر انگشت و رنگ‌های داخلی Interstellar Grey, Volcanic S, Brown و Cityscape Green بوجود آمده است.


مشخصات فنی کیا سورنتو 2024 در ماه آگوست منتشر می‌شود.

 



 

نظر دهید