شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کیا سلتوس
بر اساس آمارهای غیررسمی 

 

آمارهای غیررسمی حاکی از آن است که از میان محصولات وادراتی عرضه شده در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، کره‌ای‌ها توانسته‌اند عنوان پرطرفدارترین خودرو خارجی را به نام خود بزنند.


سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی که از روز گذشته با عرضه 6 محصول جدید کار خود را آغاز کرده با استقبال متقاضیان از خودروهای کره‌ای روبه‌رو شده که در این میان محصولات کیا که توسط کوشا خودرو عرضه می‌شوند بیشتر از دیگر خودروها مورد توجه قرار گرفته‌اند. بر اساس آمارهای غیررسمی خودرو کیا سلتوس در بین 6 خودرو عرضه شده با اختلاف زیادی مورد اقبال واقع شده است. آمارها بیانگر اقبال 3 برابری این خودرو نسبت به دیگر خودروها است.


در حال حاضر سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی کار خود را با عرضه 6 مدل خودرو ادامه می‌دهد. این خودروها شامل کیا سلتوس، هیوندای النترا، هیوندای کرتا، جتا VS7، چانگان CS55 پلاس و زوتی DL5 می‌شوند که به ترتیب شرکت‌های کوشا خودرو، KTL، ماموت خودرو، سایپا و پارس خودرو عرضه این خودروها را انجام می‌دهند. این فروش مختص به کسانی است که سال گذشته با سپرده کردن ۵۰۰ میلیون تومان، در این سامانه ثبت نام کرده بودند که اکنون می‌توانند برای انتخاب خودرو موردنظر خود اقدام کنند.

 

نظر دهید


در همین زمینه