شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - چری اکسید استرا ای‌اس
آغاز پیش‌فروش در چین


سدان جدید و تمام‌الکتریکی اکسید با نام Sterra ES، معرفی و پیش‌فروش آن با گستره قیمتی ۳۴ هزار و ۴۰۰ دلار تا ۴۹ هزار و ۶۰۰ دلار در چین آغاز شد. پنج نسخه مختلف از این مدل ارائه شده است. استرا ای‌اس اولین خودروی تمام‌الکتریکی برند اکسید است و اواخر امسال، به صورت رسمی عرضه خواهد شد. اکسید یکی از برندهای پرمیوم و لوکس چری محسوب می‌شود.

اکسید استرا ای‌اس بر اساس پلتفرم تمام‌الکتریکی E0X ساخته شده و فاصله بین محورهای آن به ۳۰۰۰ میلی‌متر می‌رسد. در بخش رنگ بدنه،‌ خریداران به پنج گزینه آبی، سبز، مشکی، خاکستری و سفید دسترسی دارند. رینگ‌های چندشاخه و دستگیره‌های پنهان در از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو هستند. سیستم لیدار نیز به عنوان یک گزینه انتخابی وجود دارد.

 

AutomobileFa Exeed Sterra ES 001



در فضای داخلی استرا ای‌اس، دکمه‌های فیزیکی به ندرت دیده می‌شوند و اکثر کارکردها و دکمه‌ها، به صورت دیجیتالی در صفحه ۱۵.۶ اینچی با کیفیت و وضوح تصویر 2.5K در دسترس هستند. یک پنل ابزار LCD ۱۲.۳ اینچی نیز وجود دارد. فرمان دورنگ چرمی، دو پد شارژ بدون سیستم در کنسول مرکزی و سیستم صوتی Lion Melody با ۲۳ بلندگو از ویژگی‌های دیگر استرا ای‌اس هستند.

 

AutomobileFa Exeed Sterra ES 002

اکسید استرا ای‌اس در بخش پیشرانه هم دو گزینه تک‌موتور و دو موتور را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. هر کدام از پنج نسخه موجود، مجهز به یکی از این موتورها هستند که قدرت پیشرانه تک‌موتور بسته به نسخه انتخابی، ۱۸۵ یا ۲۳۰ کیلووات خواهد بود. توان خروجی ترکیبی نسخه دوموتور نیز به ۳۵۳ کیلووات می‌رسد. مسافت قابل‌پیمایش خودرو نیز بسته به نسخه انتخابی متفاوت خواهد بود. کم‌توان‌ترین نسخه می‌تواند با شارژ کامل، ۵۷۰ کیلومتر را طی کند و این رقم برای قوی‌ترین نسخه که Max+ Extended Range نام دارد، به ۹۰۵ کیلومتر می‌رسد.

نظر دهید


در همین زمینه