شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات ب‌ام‌و iNext شروع شد

عرضه احتمالی در سال 2021

 ب‌ام‌و تیزر جدیدی از خودروی الکتریکی جدید خود که با نام iNext شناخته می‌شود را منتشر کرد. این خودرو قرار است در سال 2021 عرضه شود و هارالد کروگر، مدیر ب‌ام‌و در نشست سالانه این شرکت طرحی اولیه از زبان طراحی این مدل را که قرار است پرچم‌دار جدید و مدرن باواریایی‌ها باشد، به نمایش گذاشت. 

این تصویر مبهم و نه چندان واضح، اطلاعات زیادی در اختیار ما قرار نمی‌دهد اما به نظر می‌رسد که طراحی کلی خودرو از کانسپت ب‌ام‌و i Vision Dynamics الهام گرفته است. این کانسپت پیش‌نمایشی از زبان طراحی جدید خودروهای الکتریکی ب‌ام‌و در آینده است. در تیزر جدید iNext، شکل پنجره‌ها توجه زیادی را به خود جلب کرده و در کل، به نظر می‌رسد که با یک شاسی‌بلند الکتریکی سر و کار داریم.

ب‌ام‌و اولین بار در سال 2016 از معرفی iNext صحبت کرد و کروگر در آن زمان، این خودرو را «راننده نوآورانه جدید با سیستم خودران و اتصال دیجیتال و همچنین، طراحی هوشمند سبک‌وزن با فضای داخلی کاملا جدید» معرفی کرد که هدف آن «معرفی نسل بعد خودروهای الکتریکی هوشمند» است.
اوایل امسال مشخص شد که iNext از مسافت پیمایشی بیش از 700 کیلومتر بهره می‌برد و گفته شده که در زمان عرضه، به سیستم خودران سطح 3 مجهز خواهد بود ولی ب‌ام‌و قصد دارد یک سال پس از عرضه رسمی، این سیستم را به سطح 4 ارتقا دهد. در سطح 4 خودران، راننده‌ها می‌توانند چشمشان را از جاده و دستشان را از روی فرمان بردارند.
ب‌ام‌و می‌خواهد تا سال 2025، حداقل 25 نسخه الکتریکی‌شده در خط تولید خود داشته باشد که 12 مدل آن‌ها، محصولات تمام‌الکتریکی هستند. یکی از این خودروها، نسخه تمام‌الکتریکی X3 است که iX3 نام دارد و در سال 2020 عرضه می‌شود. ب‌ام‌و می‌گوید تا اواخر امسال، iNext را در شکل یک «خودروی ویژن» به نمایش خواهد گذاشت که احتمالا منظور از این عبارت، نمایش یک نسخه کانسپت از این مدل است.

 

AutomobileFa BMW i Vision Dynamics

نظر دهید


در همین زمینه