شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - محصولات سایپادیزل
مدیرعامل شرکت سایپا:

 

سایپا دیزل یکی از قدیمی ترین تجاری سازان کشور است که عملکرد مثبتی نسبت به سال های گذشته داشته است.


مدیرعامل شرکت سایپا با بین این مطلب و با اشاره به اینکه به طور کلی محصولات این شرکت جایگاه خوبی در بازار دارند، اظهار داشت: «کشنده سری KX که توسط این شرکت تولید می‌شود، یکی از خوش‌نام‌های بازار کشور است که استقبال خوبی هم از آن به عمل آمده است.»


محمدعلی تیموری با تاکید بر اینکه توسعه سبد محصولات از مهم‌ترین برنامه‌های راهبردی سایپا دیزل است، افزود: «گسترش محصولی که در گروه سایپا ادامه دارد، در این شرکت نیز لحاظ شده و به همین دلیل از سال گذشته سایپا دیزل محصولات جدیدی در رده‌های مختلف تجاری نیمه سنگین تا سنگین در برنامه توسعه و تولید خود قرار داده که در سال جاری تولید و عرضه می‌شود. به طور مثال کشنده جدید سایپا دیزل یکی از قوی‌ترین‌های بازار کشور به حساب می‌آید.»


به گفته وی، سایپا دیزل قبلا زیان ده بوده ولی در حال حاضر شرایطی بسیار متفاوتی دارد. همکاری‌های این شرکت با شرکای تجاری رو به گسترش است. همچنین بخش مهمی از افزایش 80 درصدی تولید خودروهای تجاری در گروه سایپا نیز بر عهده این شرکت بوده است.


به گفته مدیرعامل سایپا، سعی بر این است که امسال اکثر خودروهای تجاری را به سمت سی ان جی ببریم تا ضمن کاهش مصرف بنزین به کاهش آلایندگی هم کمک کنیم.

 

نظر دهید