اتومبیل فارسی - محصولات بهمن دیزل
با مشارکت بانک سینا انجام می‌شود

 بهمن دیزل با مشارکت بانک سینا، فروش نقدی-اعتباری کامیون فورس و کامیون امپاور را با پیش‌پرداخت ۳۰ درصدی همراه با کاربری آغاز می‌کند.

در پی عقد تفاهم‌نامه شرکت بهمن دیزل و بانک سینا، پیش‌ ثبت‌نام کامیون فورس و کامیون امپاور باری و کمپرسی با پیش‌پرداخت ۳۰ درصدی از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۷ مهرماه از طریق پرتال ایرانی کار به آدرس https://bahman.iranecar.com به صورت آنلاین، آغاز می‌شود.

در این طرح که تا ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه ادامه خواهد داشت، کامیون فورس ۶ تن خواب‌دار و بدون خواب، فورس ۸.۵ تن، فورس ۱۲ تن، کامیون امپاور BD390 باری و کمپرسی قابل پیش‌ثبت‌نام است.

در این مرحله تنها پیش ثبت نام انجام می‌شود و نیازی به پرداخت مبلغ نیست. پس از اعتبارسنجی بانک سینا زمان پرداخت به واجدین شرایط اعلام خواهد شد. نکته مهم در طرح فروش نقدی-اعتباری بهمن دیزل، عرضه محصولات با کاربری‌های مختلف و زمان تحویل ۴۵ و ۶۰ روزه با نرخ سود تسهیلات ۲۳ درصدی است. کمترین پیش‌پرداخت در طرح فروش نقدی-اعتباری کامیون فورس با مبلغ ۶۳۰ میلیون تومان و بیشترین پیش‌پرداخت نیز ۷۶۰ میلیون تومان تعیین شده است که این طرح را به یک موقعیت ویژه تبدیل کرده است. پیش‌پرداخت تعیین شده برای کامیون BD300 باری و کمپرسی نیز یک میلیارد و ۲۰۰ تا یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

 

کامیون فورس ۶ تن

AutomobileFa Bahaman Diesel products sale F6Ton 14030717

 

کامیون فورس ۶ تن در این طرح با هفت کاربری یخچالدار، مسقف فلزی، مسقف چادری بغلدار بازشو فلزی، مسقف ایزوله، بغلدار بازشو فلزی، باری چوبی با روکش فلزی و باری فلزی عرضه می‌شود که قیمت‌های مختلفی دارد.
کامیون فورس ۶ تن با کاربری یخچالدار مبلغ ۲ میلیارد و ۴۹۹ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۶۵۰ تومان، با کاربری مسقف فلزی مبلغ ۲ میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۳۴۱ تومان، با کاربری مسقف چادری بغلدار بازشو فلزی با قیمت ۲ میلیارد و ۱۷۱ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۹۴۹ تومان، کاربری مسقف ایزوله با قیمت ۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۷۷۰ تومان، کاربری بغلدار بازشو فلزی با قیمت ۲ میلیارد و ۸۹ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۶۲۱ تومان، کاربری باری چوبی با روکش فلزی با قیمت ۲ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ۶۹۳ هزار و ۸۵۸ تومان و کاربری باری فلزی با قیمت ۲ میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۳۸۲ تومان عرضه می‌شود.
مبلغ پیش‌پرداخت برای هر مدل به صورت یکسان، ۳۰ درصد تعیین شده است و ۷۰ درصد باقی‌مانده نیز تسهیلات با نرخ کارمزد ۲۳ درصد است.

 

کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار

AutomobileFa Bahaman Diesel products sale F6Ton Sleep 14030717

 

کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار با کاربری یخچالدار به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۴۴ میلیون و ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان، کاربری مسقف فلزی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۹۷ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۲۹۱ تومان، کاربری مسقف چادری بغلدار بازشو فلزی به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۱۵ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۸۹۹ تومان، کاربری مسقف ایزوله به مبلغ دو میلیارد و ۱۸۴ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۷۲۰ تومان، کاربری بغلدار بازشو فلزی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۳۴ میلیون و ۳۷ هزار و ۵۷۱ تومان، کاربری باری چوبی با روکش فلزی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۷۸ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۸۰۸ تومان و کاربری باری فلزی نیز به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۶۷ میلیون و ۸۵۶ هزار و ۳۳۲ تومان به خریداران تحویل داده می‌شود.
در این طرح نیز مبلغ پیش‌پرداخت به میزان ۳۰ درصد قیمت خودرو و ۷۰ درصد باقی‌مانده نیز، تسهیلات خواهد بود.

 

کامیون فورس ۸.۵ تن

AutomobileFa Bahaman Diesel products sale F8.5Ton 14030717

 

کامیون فورس ۸.۵ تن در این طرح هم با هفت کاربری قابل سفارش است که پیش پرداخت ۳۰ درصدی به همراه تسهیلات ۷۰ درصدی ث، از مشخصه‌های اصلی آن است.
قیمت کامیون فورس ۸.۵ تن با کاربری یخچالدار ۲ میلیارد و ۸۲۴ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان، کاربری مسقف فلزی ۲ میلیارد و ۴۶۷ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۴۰ تومان، کاربری مسقف چادری بغلدار بازشو فلزی ۲ میلیارد و ۴۷۵ میلیون و یک هزار و ۶۳۹ تومان، کاربری مسقف ایزوله ۲ میلیارد و ۴۶۹ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۶۰۰ تومان، کاربری باری بغلدار بازشو فلزی ۲ میلیارد و ۴۱۵ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۳۴۵ تومان، کاربری باری چوبی با روکش فلزی ۲ میلیارد و ۴۳۸ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۳۰۸ تومان و کاربری باری فلزی نیز دو میلیارد و ۴۲۷ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۱۰۶ تومان تعیین شده است.
در این طرح نیز مبلغ پیش‌پرداخت به میزان ۳۰ درصد قیمت خودرو و ۷۰ درصد باقی‌مانده نیز، تسهیلات بانک سینا خواهد بود.

 

کامیون فورس ۱۲ تن

AutomobileFa Bahaman Diesel products sale F12Ton 14030717

 

کامیون فورس ۱۲ تن آخرین محصول فورس در این طرح با پیش‌پرداخت ۳۰ درصدی و تسهیلات ۷۰ درصدی بانک سینا است. کامیون فورس ۱۲ تن در کاربری یخچالدار به قیمت ۳ میلیارد و ۲۳۳ میلیون و ۷۷ هزار و ۸۵۰ تومان عرضه می‌شود. کامیون فورس ۱۲ تن با کاربری مسقف فلزی به قیمت ۲ میلیارد و ۷۵۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۳۲۴ تومان تحویل داده می‌شود. کامیون فورس ۱۲ تن با کاربری مسقف چادری به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۱۶ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۵۰ تومان در دسترس خریداران است. کامیون فورس ۱۲ تن با کاربری مسقف ایزوله، ۲ میلیارد و ۷۷۹ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۹۰۵ تومان تعیین قیمت شده است. کامیون فورس ۱۲ تن با کاربری باری چوبی با روکش فلزی به مبلغ ۲ میلیارد و ۷۳۸ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۷۴۲ تومان عرضه می‌شود. کامیون فورس ۱۲ تن با کاربری باری فلزی نیز، ۲ میلیارد و ۷۴۴ هزار و ۸۳۶ هزار و ۵۸۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

 

کامیون امپاور BD300 باری

AutomobileFa Bahaman Diesel products sale Empower BD300 14030717

 

کامیون BD300C باری هم با شش کاربری یخچالدار به قیمت ۴ میلیارد و ۵۳۰ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان، با کاربری مسقف فلزی به قیمت ۴ میلیارد و ۴۹ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۶۷۴ تومان، با کاربری مسقف چادری بغل بازشو فلزی به قیمت ۴ میلیارد و ۱۱۳ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۴۰۰ تومان، با کاربری مسقف ایزوله به قیمت ۴ میلیارد و ۷۶ میلیون و ۷۸۰ هزار و ۴۰۰ تومان، با کاربری باری چوبی با روکش فلزی به قیمت ۴ میلیارد و ۳۶ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۹۲ تومان و با کاربری باری فلزی به قیمت ۴ میلیارد و ۴۲ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۹۳۰ تومان عرضه شده است‌.
پیش پرداخت ۳۰ درصدی و تسهیلات ۷۰ درصدی و تحویل ۶۰ روزه از نکات مهم عرضه کامیون امپاور در این طرح است.

 

کامیون امپاور BD300 کمپرسی

AutomobileFa Bahaman Diesel products sale Empower BD300C 14030717

 

کامیون امپاور BD300D کمپرسی هم آخرین محصول بهمن دیزل در این طرح است که با قیمت ۴ میلیارد و ۷۵ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۲۰۰ تومان قابل ثبت سفارش است.
پیش‌پرداخت ۳۰ درصدی و تسهیلات ۷۰ درصدی با نرخ ۲۳ درصد و تحویل ۶۰ روزه در این طرح هم اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، خودروهای عرضه شده در این طرح که با مشارکت بانک سینا انجام می‌شود تنها با کاربری عرضه خواهد شد و متقاضیان امکان انتخاب بازپرداخت اقساط ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه را دارند.

یادآور می‌شود، مهمترین ویژگی این طرح، تملک خودرو با پیش‌پرداخت ۳۰ درصدی است.

متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به وبسایت فروش گروه بهمن به آدرس https://bahman.iranecar.com مراجعه کنند.
همچنین امکان دریافت تصاویر و مشخصات فنی خودروها از طریق وب‌سایت گروه بهمن به آدرس https://bahman.ir برای متقاضیان خودرو، فراهم است.


شبکه‌های اجتماعی