شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - طرح BLC پیلسان
در اولین همایش نمایندگی‌های مجاز این شرکت رونمایی شد

 

پیلسان در اولین همایش نمایندگی‌های مجاز خود در سال 1402، از طرح جدید این شرکت در حوزه افزایش رضایت‌مندی و وفادار سازی مشتریان با عنوان BLC و با شعار "حامی همچون برادر" رونمایی کرد.


اولین همایش نمایندگی‌های مجاز پیلسان در سال جاری، 21 خردادماه و با حضور مدیران مجتمع صنعتی پیلسان و مدیران نمایندگی‌های مجاز این شرکت در شهرک صنعتی ماموت برگزار شد. در این همایش، علاوه بر تبیین استراتژی‌های سال 1402 گروه صنعتی پیلسان، تست درایو کمپرسی پیلسان برای نمایندگان برگزار شد.


علاوه بر این‌ها، در این همایش از طرح BLC (Brother Like-Care) با شعار "حامی همچون برادر" در حوزه افزایش رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان رونمایی شد. در انتهای این همایش همچنین بوم تعهدنامه BLC توسط مدیران پیلسان و نمایندگی‌های مجاز و در پایان کارکنان پیلسان به‌صورت نمادین و برای نشان دادن نهایت تعهد به این طرح، امضا شد.


آشنایی با طرح BLC پیلسان

طرح BLC قبل از هر چیز یک تفکر صحیح در راستای مشتری مداری است. این طرح یک فرهنگ یا نگرش است که تمام اجزا سازمان را به ارائه خدمات در بالاترین سطح به مشتریان ترغیب می‌کند. بر این اساس، در زمینه ارائه این خدمات تفاوتی میان مشتریان درون سازمان یا بیرون سازمان نیست.


به‌طور خلاصه فلسفه اصلی طرح BLC نگاه کردن به مشتری به چشم یک "برادر" و نه‌تنها یک خریدار است و نام طرح نیز از همین نگرش گرفته شده است. این نوع نگرش باعث می‌شود افراد در تمامی سطوح خدماتی فراتر از انتظار مشتری به او ارائه کنند. این مهم، علاوه بر ایجاد رابطه بلندمدت و طولانی مبتنی بر احترام با مشتری، باعث افزایش رضایت‌مندی و در نهایت تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار خواهد شد. ایجاد مشتریان مشعوف هدف نهایی این طرح در پیلسان است.


برای پیاده‌سازی این طرح، در قدم اول نیاز به ایمان قلبی و ایجاد نگرش ارائه بهترین سطح از خدمات به مشتریان در تمامی لایه‌های سازمان طبق هرم زیر وجود دارد.

 


فاز اول اجرایی طرح از شهریورماه سال جاری در شبکه نمایندگی‌های مجاز پیلسان با تمرکز بر خدمات فروش اجرایی خواهد شد. در فازهای بعدی، این طرح در حوزه خدمات پس از فروش نیز گسترش پیدا خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و محصولات پیلسان می‌توانید به وبسایت پیلسان مراجعه کنید.

 

 

نظر دهید