باتری جدید جیلی می‌تواند یک میلیون کیلومتر بپیماید
جمعه, 06 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
با ۳۵۰۰ بار شارژ کامل
لوکسید R7 با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی هوآوی معرفی شد
پنج شنبه, 05 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
همکاری مشترک چری و هوآوی
بایک بیجینگ X7 توسط دیار خودرو رونمایی شد
چهارشنبه, 04 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
تیارا پرایم به دیار رفت
هیولای آفرودی رضوانی انتقام ارتقای کابین دریافت می‌کند
سه شنبه, 03 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
جت شخصی روی زمین
نسل جدید تویوتا راو 4 در ایران رونمایی شد
یکشنبه, 01 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
عرضه توسط شرکت نامی خودرو
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - نیسان قشقایی
عرضه توسط نامی خودرو

در به روز رسانی جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی‌، شرایط فروش محصولات نیسان شرکت نامی خودرو برای مشتریان جدید در این سامانه اعلام شد.

نامی خودرو دو محصول جدید خود یعنی نیسان سیلفی و نیسان قشقایی توسط سامانه خودروهای وارداتی عرضه و شرایط فروش این دو محصول را برای مشتریان جدید اعلام کرده است.

در این طرح فروش خودرو نیسان سیلفی با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۸۰ هزار تومان در مبادی ورودی و خودرو نیسان قشقایی با قیمت قطعی ۲ میلیارد و ۲۳۹ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان در مبادی ورودی به متقاضیان عرضه می‌شود.

در این نوبت از عرضه خودروهای وارداتی، برای متقاضیان جدید نیز این فرصت فراهم شده که با تعریف حساب وکالتی و مسدود کردن وجه ۵۰۰ میلیون تومانی در این حساب، انتخاب خودروی وارداتی داشته باشند. امکان تعریف حساب وکالتی از روز دوشنبه 18 تیرماه آغاز شده و مشتریان تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۳ تیرماه برای این منظور و بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در این حساب فرصت خواهند داشت.  

 

قیمت نهایی نیسان قشقایی و نیسان سیلفی مکس ادیشن

 

در نظر داشته باشید قیمت قطعی در مبادی ورودی برای نیسان سیلفی مکس ادیشن ۱,۹۴۴,۰۸۰,۰۰۰ تومان و برای نیسان قشقایی ۲,۲۳۹,۱۶۰,۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده بود و حالا قیمت نهایی مشخص شده است.

 

نیسان قشقایی | ۲,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰

نیسان سیلفی مکس ادیشن | ۲,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

 

مشخصات فنی نیسان قشقایی وارداتی نامی خودرو

نامی خودرو اعلام کرده است که نیسان قشقایی در بازار ایران با موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود. این پیشرانه قادر به تولید 139 اسب بخار قدرت و ۱8۴ نیوتن‌متر گشتاور است. پیشرانه کراس اوور نیسان در کنار گیربکس CVT، شتاب صفر تا صد را در ۱۱ ثانیه طی می‌کند و می‌تواند قشقایی را تا سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت به پیش ببرد. مصرف سوخت ترکیبی آن به طور میانگین 6.7 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است. لازم به ذکر است که در حال حاضر فقط نسخه تک دیفرانسیل محرک جلو با فرمان برقی از این خودرو در ایران عرضه می‌شود و فعلاً خبری از نسخه‌های دو دیفرانسیل یا مجهز به فرمان هیدرولیک در بازار ایران نیست.

 

مشخصات فنی نیسان سیلفی

نیسان سیلفی هیبرید با فناوری پیشرفته e-Power، ترکیبی هوشمندانه از دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی را ارائه می‌دهد. پیشرانه بنزینی این خودرو، یک موتور 1.2 لیتری سه سیلندر است که در نقش یک ژنراتور عمل می‌کند. این ترکیب قدرتی معادل 136 اسب بخار و گشتاوری برابر با 300 نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد.


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها