شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ب‌ام‌و M3 Touring
جذاب و قدرتمند

 

ب‌ام‌و M3 در بین طرفداران همچنان در صدر تقویت و تیونینگ قرار دارد. ای سی اشنایتزر یکی از معروفترین شرکت‌های تیونینگ است که سراغ نسخه استیشن واگن M3 رفته تا این واگن خانوادگی را به یک هیولا تبدیل کند.


این شرکت دو خروجی برای ب‌ام‌و M3 تورینگ در نظر گرفته که اولی با پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر توئین توربو 590 اسب‌بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نمونه دوم با همان پیشرانه 610 اسب‌بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور دارد. اما این شرکت تنها پیشرانه را دستخوش تغییر قرار نداده و اصلاحاتی را بر روی بدنه و دیگر اجزا انجام داده است.


کیت کمک فنر AC قسمت جلو M3 را بین 15 تا 20 میلی‌متر به پایین می‌آورد تا بر روی رینگ‌های فورج کاری شده AC3 یا 20 اینچ آلیاژی AC1 به رنگ نقره‌ای/آنتراسیت بنشیند. کیت بدنه دارای عناصر آیرودینامیک است که به آیرودینامیک و داون فورس ب‌ام‌و M3 تورینگ کمک می‌کند. اسپلیتر سیاه رنگ جلو باعث ایجاد 40 کیلوگرم داون فورس در سرعت بالای 200 کیلومتر بر ساعت بر روی دماغه شود. یک اسپویلر در عقب نیز باعث می‌شود تا در همان سرعت 20 کیلوگرم نیروی رو به پایین به محور عقب وارد شود. در مرکز سپر، برای عبور و مدیریت بهتر جریان هوا یک دفیوزر نصب شده که سر اگزوز‌های کربنی را در خود جای می‌دهد. این کیت بدنه خروجی هوا روی کاپوت و بالچه‌های سپر را نیز به M3 اضافه می‌کند.


تغییرات کابین معطوف به فرمان اسپرت AC پوشیده از ناپا و آلکانترا مشکی، شیفتر‌های آلومینیومی بزرگتر، پدال‌ها و تزئینات براق می‌شود.

 

 

نظر دهید