شبکه‌های اجتماعی

‎سامانه فروش تا ۱۴ خرداد ۲۴ساعته باز است
اتومبیل فارسی - اطلاعیه شماره 3 و4 سایپا در خصوص فروش خودرو با شرایط جدید

اطلاعیه شماره 3 و 4 مرکز ارتباطات گروه سایپا

اطلاعیه شماره 3 مركز ارتباطات گروه سايپا / تشريح ويژگی‌های یازده‌گانه طرح فروش فوق‌العاده سايپا

 

براساس اطلاعيه منتشر شده، فروش فوق العاده خودرو كه اخيرا از سوی کمیته خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت با همكاری دو خودروساز بزرگ كشور به مرحله اجرا رسيده، به گونه‌ای طراحی شده است كه نقش واسطه‌ها در آن به حداقل برسد و خودرو به مصرف‌كننده واقعی عرضه شود.

 

در اطلاعيه مركز ارتباطات و امور بين الملل گروه خودروسازي سايپا ۱۱ ويژگي اين طرح فروش به شرح زير عنوان شده است:

۱- در طرح فروش فوق‌العاده، نقش واسطه‌ها به كم‌ترين حد رسيده و خودرو به متقاضيان اصلی عرضه خواهد شد.

۲- واسطه‌ها از فرآيند ثبت‌نام خودرو كنار گذاشته می‌شوند، زيرا 10 محدوديت كاربردی و موثر برای ثبت‌نام محصولات در نظر گرفته شده است. اين محدوديت ها در اطلاعيه شماره يک مركز ارتباطات گروه خودروسازی سايپا تشريح شده است.

۳- متقاضيانی كه در قرعه‌كشی اين طرح فروش انتخاب می‌شوند، خودرو خود را (حداكثر) تا سه ماه بعد از ثبت‌نام تحويل خواهند گرفت.

۴- وب سايت فروش خودرو به مدت يک هفته و به صورت شبانه‌روزی فعال است و مشتریان با اشكالات ناشی از مراجعه بيش از اندازه كاربران برای ثبت نام خودرو مواجه نخواهند شد.

۵- متقاضيان و افرادی كه واجد شرايط برای ثبت‌نام خودرو هستند، يک هفته فرصت دارند تا نسبت به واريز وجه اقدام كنند.

۶- زمان ثبت نام و واريز وجه در اين طرح هيچ تاثيری بر شانس برنده شدن نخواهد داشت و همه متقاضيان از شانس برابر برخوردار خواهند بود.

۷- قرعه‌كشی با حضور نمايندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نهادهای نظارتی و به صورت نرم افزاری انجام مي‌شود، به همين علت از سطح شفافیت و عدالت بالایی برخوردار خواهد بود.

۸- اسامی منتخبين و كساني كه موفق به خريد خودرو می‌شوند به صورت عمومی اعلام خواهد شد و از اين نظر نيز صحت و سلامت اجرای طرح شفاف‌سازی خواهد شد.

۹- با توجه به فروش و تحويل ۲۵ هزار دستگاه خودرو در اين طرح، عرضه و تقاضا در بازار متعادل‌تر شده و به كاهش قيمت‌های كاذب در بازار منجر خواهد شد.

۱۰- به واسطه در رهن بودن سند، امكان فروش يا صلح خودروهاي عرضه شده وجود ندارد و همين عامل باعث كاهش واسطه گري در بازار خواهد بود.

۱۱- اين خودروها لزوما بايد تا سه ماه پس از تحويل برای انجام سرويس دوره‌ای اول با پيمايش ۵ هزار كيلومتر به نمايندگی‌های مجاز مراجعه كنند، در غير اين صورت گارانتی آن‌ها باطل خواهد شد که این امر احتمال احتكار آن‌ها را به صفر خواهد رساند.

 

 

اطلاعیه شماره 4 مركز ارتباطات گروه سايپا / تشريح ويژگی‌های یازده‌گانه طرح فروش فوق‌العاده سايپا

 

‎مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا با صدور چهارمین اطلاعیه خود از متقاضیان ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده خودرو خواست برای ورود اطلاعات به سامانه فروش عجله نکنند و با توجه به تعداد کاربران در ساعات اولیه شروع طرح، ثبت نام را به ساعت‌ها و روزهای آتی محول کنند.

 

در این اطلاعیه آمده است:

‎پیرو اجرای طرح فروش فوق العاده خودرو و حجم گسترده تقاضا برای خرید خودرو، گروه خودروسازی سایپا از هموطنان عزیز می‌خواهد به هیچ عنوان برای ثبت نام عجله نکنند، زیرا طرح مذکور تا ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت و مردم به صورت شبانه روزی تا ۱۴ خردادماه می‌توانند مراحل ثبت نام را طی کنند.

‎گفتنی است پیش از این در طرح های فروش خودروسازان، زمان شروع ثبت نام اهمیت زیادی داشت و ممکن بود با تکمیل ظرفیت فروش خودروها در ساعات اولیه، متقاضیان موفق به ثبت نام نشوند اما در طرح جدید فروش فوق العاده خودرو دیگر قید زمان مطرح نیست و ثبت نام به مدت ده شبانه روز امکان پذیر است.

‎بر این اساس ثبت نام در روزهای نخست یا پایانی این طرح، هیچ تفاوت و امتیازی در قرعه کشی برای متقاضیان نخواهد داشت. گروه خودروسازی سایپا تأکید می‌کند که زمان ثبت نام و واريز وجه در اين طرح هيچ تاثيری بر شانس برنده شدن نخواهد داشت و همه متقاضيان از شانس برابر برخوردار خواهند بود.

نظر دهید