شبکه‌های اجتماعی

شرایط فروش و قیمت جدید SWM G01 از سوی سیف خودرو اعلام شد (16 اسفند 99)
اتومبیل فارسی - SWM G01

با تحویل 60 روزه و مدل 1400

 

 

شرکت سیف خودرو شرایط فروش جدید SWM G01 و SWM G01F را ویژه اسفند ماه 99 اعلام کرد. 

بر اساس اطلاعات به دست آمده، این کراس‌اوور با مدل 1400 و موعد تحویل 60 روزه به دست مشتریان خواهد رسید. در این طرح فروش این کراس اوور مونتاژی با موعد تحویل ۶۰ روزه و مدل ۱۴۰۰ به دست مشتریان خواهد رسید.

 

در این طرح فروش قیمت اس ‌دبلیو ‌ام G01 و اس دبلیو ام G01F به ترتیب 698 و 798 میلیون تومان تعیین شده است که کل این مبلغ در زمان ثبت نام از مشتریان دریافت خواهد شد. 

 

 

      بخوانید >  اولین تجربه رانندگی با SWM G01 شاسی بلند تازه سیف خودرو

 

 

SWM G01 به یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز شده است. از آن‌جا که گروه برلیانس سهم قابل توجهی در SWM دارد، این پیشرانه هم از سمت برلیانس به این خودروساز نوپا رسیده است. اما جالب‌تر آن‌که خود برلیانس هم تکنولوژی ساخت موتور را از میتسوبیشی ژاپن گرفته است! این پیشرانه به حجم دقیق 1498 سی‌سی، با کد SWD15T، می‌تواند 155 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور تولید ‌کند.

SWM برای انتقال این قدرت به چرخ های جلو، از گیربکس 6 دنده اتوماتیک، بهره گرفته است که توان تولیدی پیشرانه را به محور جلو منتقل می‌کند.

 

 6 کیسه هوای ایمنی، سقف پانوراما، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع، صندلی‌برقی، با گرم‌کن و سرد‌کن، رادار خطی، رادار نقطه کور، تشخیص موجودات زنده در هنگام پارک و سرعت‌های پایین، اتوهلد، کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی، بلوتوث، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی و... از جمله امکانات رفاهی و ایمنی در دسترس در SWM G01 و SWM G01F است.

ناگفته نماند که SWM G01F نسبت به SWM G01 تنها دارای کیت بدنه اسپرت است که ظاهری خشن‌تر و جذاب‌تر را برای آن به ارمغان آورده است اما در مشخصات فنی و تجهیزات این دو نسخه تفاوتی مشاهده نمی‌شود. 

 

 

 

نظر دهید