شبکه‌های اجتماعی

شرایط فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله سایپا کوییک R با لغو برخی محدودیت‌ها (16 تیر 1400)
اتومبیل فارسی - سایپا کوییک R

از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 16 تیر ماه به مدت 3 روز

 

 

این طرح فروش از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 16 تیر ماه آغاز شده و به مدت 3 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت. 

 

چنانچه تعداد ثبت‌نام‌ها از ظرفیت در نظر گرفته شده برای این محصول بیش‌تر باشد، پس از پایان طرح فروش قرعه‌کشی بین ثبت‌نام کنندگان واجد شرایط برگزار خواهد شد و اسامی منتخبین حداکثر 3 روز پس از قرعه‌کشی اعلام می‌شود. منتخبین فروش فوق‌العاده 120 ساعت و منتخبین پیش‌فروش 72 ساعت فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز قیمت مصوب و قطعی خودرو (در طرح فروش فوق‌العاده) و پیش‌پرداخت تعیین شده (در طرح پیش‌فروش یکساله) اقدام کنند. 

 

متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح مشابه روال اجرایی در طرح‌های فروش‌ قبلی پس از تدوین شیوه‌نامه جدید فروش خودرو، باید با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام وارد شده و خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند و در صورتی که کد کاربری و کلمه عبور ندارند باید نسبت به ثبت نام در سایت و دریافت کد کاربری و کلمه عبور اقدام کرده و سپس خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

شرایط بخش‌نامه فروش

1. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

2. متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

3. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

4. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برال واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

5. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

6. انتخاب‌شدگان در طرح‌های قرعه‌کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

 

نکته 1: کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام کنند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبت نام درکلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت سایپا را نخواهند داشت.

نکته 2: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

در این مرحله از فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله کوییک R به درخواست متقاضیان برخی از محدودیت‎‌ها از جمله پلاک فعال انتظامی، سند در رهن و فک رهن زودتر از موعد، تطابق کدپستی متقاضی و نمایندگی و همچنین عدم خرید طی ۴۸ ماه گذشته از سایپا و ایران خودرو برداشته شده و مشتریان محترم می‌توانند بدون این محدودیت ها اقدام به ثبت نام کنند.

مشتریان محترم جهت ثبت نام می توانند به سایت فروش سایپا به نشانی www.saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

 

AutomobileFa Saipa Quik R Sale Plan 16tir1400

 

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه