اتومبیل فارسی - سوزوکی جیمنی
اعلامیه تکمیل وجه نهایی متقاضیان طرح سامانه یکپارچه

 شرکت راسا موتور خاورمیانه امروز یکشنبه 22 مهرماه 1403 قیمت قطعی خودرو سوزوکی جیمنی 5 درب را برای عرضه به بازار اعلام کرد. 

طبق شرایط فروش اعلام شده از سوی راسا موتور خاورمیانه سوزوکی جیمنی 5 درب مدل 2024 به قیمت نهایی 2 میلیارد و 579 میلیون تومان  با پیش پرداخت 850 میلیون تومانی به فروش می‌رسد. طبق بخشنامه فروش راسا موتور سود انصراف و سود مشارکتی در نظر گرفته نشده و جریمه تاخیر ماهانه 2.5% است.

قیت نهایی سوزوکی جیمنی راسا موتور

AutomobileFa Suzuki Jimni Sale 14030722

 

احتراما پیرو بخشنامه شماره ۱۱ به تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ به اطلاع عموم متقاضیان گرامی و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند، امکان تکمیل وجه نهایی متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی فروش فوق العاده با قیمت قطعی به شرح جدول ذیل فراهم گردیده است.

ا- مدت زمان واریز وجه از ۸ صبح تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ الی ساعت ۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۶ می باشد.
2- متقاضیان گرامی که نسبت به واریز مبلغ پیش پرداخت درج شده در بخشنامه فوق الذکر اقدام نموده‌اند می‌توانند از طریق شناسه پرداخت‌های اعلام شده نسبت به تکمیل فرایند
ثبت نام و واريز الباقی وجه خودرو و به نام شرکت را ساموتور خاورمیانه اقدام نمایند. شایان ذکر است شناسه مذکور از طریق دعوتنامه رسمی اطلاع رسانی می گردد.
3- واریز وجه مذکور صرفا می‌بایست از طریق شناسه پرداخت پرفراژ شده از طرف بانک در فیش واریزی صورت پذیرد .
۴- رنگ محصول بر اساس رنگ‌های قابل عرضه و اولویت واریز وجه پیش پرداخت توسط متقاضیان انتخاب می‌گردد.
۵- خودروی مذکور دارای ۳ سال و یا ۶۰/۰۰۰ کیلومتر گارانتی هر کدام زودتر فرا برسد مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای مشتریان است.

 

مشخصات سوزوکی جیمنی

سوزوکی جیمنی مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴سیلندر تنفس‌طبیعی است که توانایی تولید ۱۰۱ اسب بخار و گشتاور ۱۳۰ نیوتن‌متر را دارد. قدرت تولیدشده توسط جعبه‌دنده اتوماتیک مجهز به فناوری OverDrive، به هر دو محور جلو و عقب منتقل می‌شود. حداکثر سرعت خودرو ۱۶۰ کیلومتر در ساعت و مصرف سوخت متوسط آن نیز ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

سوزوکی جیمنی 5 درب از یک صفحه نمایش مرکزی ۷ اینچی بهره می‌برد که امکان ارتقای آن به مانیتور ۹ اینچی نیز وجود دارد. البته مانیتور بزرگ‌تر تنها گزینه سفارشی خودرو محسوب نمی‌شود بلکه خریداران این نسخه می‌توانند موارد دیگری مثل فرمان چرم‌دوزی‌شده با دکمه‌های کنترلی تنظیم ارتفاع، سیستم شستشوی چراغ‌های جلو، ایربگ‌های پرده‌ای و جانبی و همچنین چراغ‌ها اصلی LED با قابلیت تنظیم ارتفاع نور را هم سفارش دهند. سایر تجهیزات ایمنی و رفاهی جیمنی ۵درب، همانند نسخه ۳درب است. از دیگر ویژگی‌های مشترک بین آن‌ها نیز می‌توان به قابلیت تنظیم دستی صندلی راننده به ۴ جهت پیش‌فرض است.

 


در همین زمینه

شبکه‌های اجتماعی