شبکه‌های اجتماعی

شرایط پیش فروش جدید 5 محصول گروه خودروسازی سایپا اعلام شد
اتومبیل فارسی - سایپا کوییک R

با موعد تحویل تیر، مرداد و شهریور ماه سال ۱۴۰۰

گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش‌فروش 5 محصول خود را اعلام کرد.

این شرایط فروش از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه 9 مهر 99 از طریق وبسایت فروش گروه خودروسازی سایپا به مدت 3 روز و به صورت شبانه روزی آغاز خواهد شد. در این طرح 5 محصول سایپا شامل ساینا دستی، تیبا 2، تیبا، سایپا 151 وکوییک R به صورت پیش‌فروش عرضه خواهد شد. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نام شده در این طرح از تیر، مرداد و شهریور ماه سال ۱۴۰۰ اعلام شده است. از آنجایی که این طرح به صورت پیش‌فروش اعلام شده است، قیمت خودروهای ثبت‌نام شده در این طرح متناسب با زمان تحویل تعیین خواهد شد. 

 

پس از پایان ثبت‌نام، قرعه‌کشی میان متقاضیان واجد شرایط انجام شده و پس از اعلام اسامی منتخبان نهایی، فرآیند واریز مبلغ پیش‌پرداخت آغاز می‌شود.

همچنین دریافت نام کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام بوده لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

همانند سایر بخشنامه‌های فروش و بر اساس ضوابط جدید فروش خودرو، به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد و متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) خواهد بود. لازم به ذکر است حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است و امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد. در این طرح ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود و همچنین انتخاب‌شدگان در طرح‌های قرعه کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

AutomobileFa Saipa Products PreSale 8 Mehr 99

 

نظر دهید