شبکه‌های اجتماعی

سایپا شرایط پیش‌فروش کوییک S و ساینا S را اعلام کرد
اتومبیل فارسی - سایپا کوییک S

از ساعت 10 صبح روز شنبه 25 مرداد ماه

گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش‌فروش مشارکت در تولید کوییک S و ساینا S را اعلام کرد.

 

این شرایط فروش از ساعت 10 صبح روز شنبه 25 مرداد ماه 99 آغاز و به مدت 3 روز به صورت شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت. پس از پایان مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی بین ثبت‌نام کنندگان واجد شرایط انجام خواهد شد و اسامی منتخبان نهايی از طريق سايت فروش اينترنتی سايپا و ارسال پيامک طی3 روز پس از اتمام قرعه‌كشی اعلام خواهد شد. منتخبان واجد شرایط می‌بایست ظرف 72 ساعت نسبت به پرداخت مبلغ 40.800.000 تومان برای کوییک S و 39.800.000 تومان برای ساینا S به عنوان پیش‌پرداخت اقدام کنند.

در این طرح پیش فروش (مشارکت در تولید) سود مشارکت 6 درصدی و سود انصراف 3 درصدی در نظر گرفته شده و موعد تحویل خودروهای ثبت‌نام شده در این طرح شهریور و مهر ماه 1400 اعلام شد است.

 

لازم به ذکر است که متقاضيانی كه در خرداد و تير ماه سال جاری جهت شركت در طرح فروش فوق‌العاده، پيش‌فروش يكساله و پيش‌فروش مشاركت در توليد نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دريافت كد كاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبين طرح‌های مذكور نبوده‌اند نياز به دريافت مجدد كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام ندارند. همچنین محدوديت كد ملی برای ثبت‌نام‌ها اعمال خواهد شد و هر كد ملی مجاز به ثبت نام يک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سايپا و ايران خودرو است.

حداقل سن متقاضيان خريد خودرو 18 سال و متقاضیان ملزم به ارائه گواهينامه رانندگی خودرو حداقل پايه سوم هستند. در این طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید امكان صلح و انتقال خودرو به صورت وكالتی با توجه به مصوبات كميته خودرو وجود ندارد. ضمنا در صورتی كه مشتری حداكثر 3 ماه پس از تاريخ تحويل خودرو برای سرويس اوليه به نمايندگی مجاز سايپا مراجعه نکند كارت گارانتی خودرو غيرفعال خواهد شد.

 

AutomobileFa Saipa Quik S Saina S Sale Plan 24 Mordad 99

نظر دهید