شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لاماری ایما
با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان

 

تالار خودرو بورس کالای ایران دوشنبه هفته آینده، میزبان عرضه بیش از 500 دستگاه خودرو لاماری ایما خواهد بود.


دوشنبه هفته آینده ۱۲ دی ماه ۵۰۲ دستگاه لاماری ایما در رنگ‌های سفید و مشکی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود. درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۵۰ درصد و تاریخ تحویل ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ است. زمان عرضه لاماری در بورس در حالی اعلام شده که مجتمع صنعتی آرین پارس موتور قرار بود دور جدید عرضه خودرو لاماری ایما را در انتهای آذرماه 1401 در بورس کالا آغاز کند اما بنا به دلایلی این عرضه به تعویق افتاد.


شرایط خرید خودرو لاماری ایما در بورس کالا

هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو می باشد. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود، خریداران جهت تحویل خودرو می بایست یکی از نمایندگی های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب نمایند، خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه های ذیل همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وب گاه فروش آرین موتور می باشند.


هزینه های خرید لاماری ایما در بورس کالا

هزینه‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۰۰هزار تومان به علاوه ۹ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.
بدیهی است درصورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

 

AutmobileFarsi Lamairi Eama Sale Conditions 3dey1401

 

 

نظر دهید