شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سایپا شاهین
از فردا آغاز می‌شود

 

سایپا طرح‌های فروش بدون قرعه کشی محصولات خود را از فردا آغاز می‌کند.


در طرح فروش فوری و فوق‌العاده ویژه متقاضیان عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خودرو خوردوهای شاهین G، سایپا 151 SE با موتورM13، کوییک پلاس با پیربکس اتوماتیک، کوییک R با گیربکس اتوماتیک و کوییک R با گیربکس معمولی با موعد تحول 30 تا 90 روز کاری عرضه می‌شود.


همچنین در طرح پیش یکساله ویژه متقاضیان عادی و طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خودروهای شاهین، ساینا S، کوییک S، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک R با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی، کویی ک R با گیربکس معمولی و سایپا 151 SE با موتورM13 را با موعد تحویل بین دی1401 تا تیر ماه 1402 عرضه می‌کند.


متقاضيان محترم از ساعت 11 روز پنجشنبه مورخ 1401/07/13 می‌توانند با ورود به سايت فروش گروه خودروسازی سايپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/  پس از ثبت اطلاعات شخصي و دريافت كد كاربری و رمز عبور اخذ شده از سايت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام / پيش ثبت نام اقدام نمايند .


لازم بذكر است امكان پيش ثبت نام در طرح های مربوط به قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت به مدت 7 روز فعال بوده و در خصوص ثبت نام ساير روش‌های فروش تا زمان تكميل ظرفيت امكان ثبت نام وجود دارد.

 

AutomobileFa Saipa Products New Special Sale Plan mehr1401

 

نظر دهید


در همین زمینه