شبکه‌های اجتماعی

شرایط فروش فوری محصولات سایپا ویژه اعیاد شعبانیه
اتومبیل فارسی - لوگوی سایپا

در دو طرح فروش فوری و حمایت از خانواده

 

 

طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا دو بخشنامه عادی و قانون حمایت از خانواده از امروز دو شنبه 16 اسفندماه 1400 اجرا می‌شود. در شرایط فروش فوری عادی محصولات سایپا، سایپا شاهین، ساینا S، سایپا کوییک، تیبا 2 و سایپا 151 با پیشرانه M13 عرضه می‌شود. در این شرایط فروش که به مدت دو روز فعال خواهد بود و پس از آن از میان متقاضیان همچون شرایط فروش‌های گذشته این شرکت قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

جدول شرایط فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا:

 

 AutomobileFa Saipa Products New Sale Plan 16Esfand1400

 

همزمان با شرایط فروش فوری محصولات سایپا این شرکت در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی، مصوب 19 آیان‌ماه 1400 از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند، امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات سایپا را فراهم کرده است.

 

در صورتيكه تعداد متقاضيان مشمول در اين بخشنامه، بيش از ظرفيت شرايط فروش باشد، تخصيص خودرو در قالب قرعه كشي صورت ميپذيرد و در غير اين صورت، براي تمامي مادران مشمول كه شرايط آنها به تاييد سازمان هاي ذيربط برسند، امكان واريز وجه ميسر خواهد گرديد.


همچنين به اطلاع ميرساند قرعه كشي اين بخشنامه با شرايط فروش مشابه، همزمان انجام ميشود و اطلاعات منتخبين طرح مذكور به سازمان ثبت احوال ارسال ميگردد، تا پس از شناسايي مادران حائز شرايط، امكان واريز وجه براي ايشان ميسر گردد. گفتنی است موضوع زمان تولد فرزند دوم و ما‌بعد، پس از تاریخ 19 آبان‌ماه 1400 را متقاضی باید تایید نموده و تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح بر عهده او خواهد بود.


جدول فروش شرایط فروش قانون حمایت از خانواده:

 

 AutomobileFa Saipa Products New Sale Plan For Mothers 16Esfand1400

 

در هر دو شرایط فروش فوری و قانون حمایت از خانواده موعد تحویل خودروها 90 روزه بوده و ضوابط عادی دیگر نیز مشمول این بخش‌نامه‌ها خواهد شد.

شرایط بخش‌نامه فروش

1. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

2. متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

3. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.

4. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

5. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برال واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می‌شود، می‌بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

8. انتخاب‌شدگان در طرح‌های قرعه‌کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

9. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

10 . گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1,000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

نکته 1: برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته 2: کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام کنند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبت نام درکلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت سایپا را نخواهند داشت.

نکته 3: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

نظر دهید