شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سایپا کوییک S

طی سه روز صورت می‌گیرد


طرح جدید فروش و پیش فروش محصولات شرکت سایپا در سامانه یکپارچه فروش خودروها اعلام شد.



‌گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش و پیش فروش محصولات خود را به صورت رسمی اعلام کرد. خودرو ساینا اس تنها محصول تولیدی سایپا است که به دو روش فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله در قالب دو طرح عادی و حمایت از خانواده و جوانی از روز چهارشنبه 16 شهریور ماه ۱۴۰۱ به مدت سه روز به صورت قرعه کشی به فروش می‌رسد.

 

در طرح فروش فوق‌العاده ویژه متقاضیان عادی و طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خودرو ساینا اس در رنگ سفید و تحویل 90روزه عرضه می‌شود. در طرح پیش یکساله ویژه متقاضیان عادی و طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز خودروساینا اس با موعد تحویل اردیبهشت الی تیرماه 1402 به فروش می‌رسد.


همچنین سایپا در قالب فروش فوق‌العاده ویژه متقاضیان عادی و طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خودروهای شاهین، کوییک اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک آر با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی و کوییک آر با گیربکس معمولی را بدون قرعه کشی عرضه می‌کند.


این خودروساز در طرح پیش یکساله ویژه متقاضیان عادی و طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز خودروهای کوییک اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و کوییک آر با گیربکس اتوماتیک را بدون قرعه کشی به فروش می‌رساند.



بر اساس بخشنامه جدید وزارت صمت، فروش خودورهای داخلی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به صورت قرعه کشی زیر نظر دستگاه های نظارتی صورت خواهد گرفت. فروش خودروهایی که بدون قرعه کشی عرضه می شود، تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.



متقاضیان می‌توانند برای خرید محصولات سایپا از روز چهارشنبه مورخ 1401/06/16 تا پایان روز جمعه مورخ 1401/06/18 به صورت اینترنتی و از طریق سایت http://sale.iranecar.com ثبت نام کنند.

 

AutomobileFa Saipa Products New Sale plan 16shahrivar1401

نظر دهید