شبکه‌های اجتماعی

آغاز پیش فروش محصولات سایپا بدون قرعه کشی ویژه تیر 1401+ جزییات
اتومبیل فارسی - سایپا شاهین

از طریق سامانه يكپارچه تخصيص خودرو صورت می‌گیرد


گروه خودروسازی سایپا شرایط اولین مرحله از پیش فروش یک ساله محصولات شرکت خود در سال 1401 بدون قرعه کشی و مشارکت در تولید را اعلام کرد.


سایپا در طرح پیش فروش یک ساله بدون قرعه کشی 5 محصول کوییک S، شاهین G، ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی و کوییک R با گیربکس معمولی و در طرح پیش فروش مشارکت در تولید 4 محصول کوییک S، ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی و کوییک R با گیربکس معمولی را عرضه کرده است.


این طرح فروش از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه مورخ 1401/04/02 آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با ورود به "سامانه يكپارچه تخصيص خودرو" پس از ثبت اطلاعات شخصی و دريافت كد كاربری و رمز عبور اخذ شده از سايت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام نمايند.


لازم به ذكر است شركت در اين طرح صرفاً از طريق سایت فوق امكان پذير بوده و در صورت استفاده متقاضی از ساير آدرس ها، عواقب آن بر عهده گروه خودروسازی سايپا نخواهد بود.


شرايط عمومي بخشنامه :

-محدوديت كد ملی براي ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر كد ملي مجاز به ثبت نام يك دستگاه خودرو می باشد.)
-حداقل سن متقاضيان خريد خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهينامه رانندگی خودرو حداقل پايه سوم می باشند.
-امكان صلح (خريد انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وكالتی وجود ندارد.
-متقاضی طی 48 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاكتور خودرو نزد شركت های خودروساز نداشته باشد.
-امكان ثبت نام برای متقاضی داراي پلاك فعال انتظامی (نصب بر روي خودرو) ميسر نمی باشد.
تبصره: در خصوص متقاضيان خريد خودرو شاهين، بند 5 رعايت نمی گردد و بند 4 نيز براي متقاضيانی كه از ابتدای سال 1401 نسبت به خريد خودرو شاهين اقدام نموده اند، مجاز به ثبت نام خودرو مذكور نمی باشند.
-شماره كارت‌، شماره حساب بانكی و شماره شبا كه وجوه خريد خودرو از آن به حساب شركت خودروساز واريز می گردد الزاماً بايد متعلق به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئوليت آن متوجه متقاضی ثبت نام كننده خواهد بود.
- شماره تلفن همراه اعلام شده می بايست متعلق به شخص متقاضی باشد.

 

به اطلاع متقاضيان محترم و نمايندگی های مجاز گروه خودروسازی سايپا می رساند، شرايط پيش فروش محصولات گروه خودروسازی سايپا بدون قرعه كشی تا تكميل ظرفيت در سامانه يكپارچه تخصيص خودرو به شرح جداول ذيل اعلام می گردد:

 

AutomobileFa Saipa Products New Sale Plan 1tir1401

 

نظر دهید