شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - شاین‌مکس
با پیش پرداخت 500 میلیون تومانی

 پیرو اطلاعیه شماره 3 عرضه خودروهای وارداتی بر مبنای فرآیند نوبت‌دهی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی متقاضیانی که حائز شرایط خرید خودروی شاین مکس بنزینی در اسفندماه نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کردند و در مهرماه نیز خودروی شاین مکس را در سامانه انتخاب نمودند؛ می‌توانند بر اساس اولویت‌بندی وزارت صمت و تعداد خودروی وارداتی در نظر گرفته شده، پیامک دریافت کرده‌اند امکان واریز وجه برای ایشان از طریق سامانه شرکت ایران خودرو فراهم شده و از امروز یک‌شنبه 14 آبان ماه تا روز شنبه 20 آبان ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو و ثبت اطلاعات شخصی، دریافت کدکاربری نسبت به واریز وجه و دریافت کدپیگیری اقدام نمایند.


قیمت شاین مکس محصول وارداتی ایران خودرو همچنان مشخص نیست و متقاضیان می‌توانند با پیش‌پرداخت علی الحساب 500 میلیون تومان با توجه به موعد تحویل 90 روزه خودرو خود را دریافت نمایند.


شاین‌مکس خودروی سدان کلاس D است که توسط شرکت دانگ‌فنگ ساخته می‌شود. ایران خودرو نیز این خودرو را به صورت وارداتی در دو نسخه بنزینی و هیبریدی به بازار ایران عرضه می‌کند. قیمت این خودرو بنزینی شاین مکس توسط دانگ فنگ تعیین شده و در درب خروجی گمرک یک میلیارد تومان است.


از مشخصات فنی و امکانات رفاهی شاین‌مکس می‌توان به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ TGDi، با قدرت 190 اسب‌بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر، گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه، حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت، مصرف سوخت 6.8 لیتری، دوربین 360 درجه، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، استارت دکمه‌ای و سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک اشاره کرد.

نظر دهید


در همین زمینه