شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مکث موتور تیارا
با موعد تحویل ۳۰ روزه

 

اولین شرایط فروش خودرو مکث تیارا در شرایطی ساعت 10 صبح امروز آغاز شد که به فاصله تنها یک دقیقه از آغاز این فروش، ظرفیت فروش کراس اوور مکث خودرو تکمیل شد و متقاضیان خرید این خودرو با جمله "ظرفیت فروش تکمیل است" مواجه شدند.


شرکت مکث موتور فروش نقدی خودرو تیارا را برای امروز 19 دی ماه سال 1401 با قیمت مصوب 9.890.000.000 ریال در سه رنگ سفید، مشکی و سرمه‌ای آغاز کرد که تنها یک دقیقه بعد از شروع فروش به دلیل استقبال گسترده متقاضیان، تمام خودروهایی که برای این طرح درنظر گرفته شده بود به فروش رسیدند.


در این طرح شرکت مکث موتور کراس اوور جدید خود را با شرایطی چون پیش پرداخت 9.840.000.000 ریال، دریافت یک فرقه چک به ارزش 50.000.000 ریال به تاریخ یک سال پس از تحویل خودرو و موعد تحویل 30 روزه عرضه کرد.


همچنین جریمه تاخیر در تحویل خودرو از سوی مکث موتور 12 درصد سالانه درنظر گرفته شده و این شرکت برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و جلوگیری از خرید و فروش خودرو و حواله آن اعلام کرده بود که به مدت یک سال سند خودرو تیارا در رهن مکث موتور باقی خواهد ماند.


در این طرح فروش ثبت نام افراد کمتراز 18 سال و فاقد گواهی‌نامه ممنوع بوده و هر کد ملی تنها یک بار امکان ثبت نام داشت.


مکث‌ تیارا یک کراس‌اوور بزرگ با گنجایش 7 سرنشین با ترکیب 2-3-2 است. برای مکث‌ تیارا یک موتور بنزینی توربوشارژ در نظر گرفته شده است که حجم دقیق آن 1499 سی‌سی است. این موتور توان تولید 155 اسب بخار قدرت و 215 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط این موتور به واسطه یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و با وجود وزن 1610 کیلوگرمی، مصرف سوختی حدود 7.5 لیتر در صد کیلومتر را ارائه می‌دهد. این میزان در نسخه 6 سرعته دنده‌ای به 7.2 لیتر کاهش می‌یابد.


از مهم‌ترین امکانات مکث‌ تیارا می‌توان به نمایشگر 12.3 اینچی به جای صفحه کیلومترهای سنتی و یک نمایشگر 10.25 اینچی در مرکز داشبورد برای اطلاعات سرگرمی اشاره کرد. پوشش چرمی صندلی‌ها، سانروف پانوراما، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین 360 درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها، کروز کنترل، حالت رانندگی اسپرت، رینگ‌های 17 یا 18 اینچی آلیاژ آلومینیومی، سیستم‌های کمکی ترمز مانند ABS، EBD، TCS، ESP و EBA از جمله امکاناتی است که در نسخه چینی بایک رویژیانگ تیارا دیده می‌شود.

 

AutomobileFa Max Motor Tiara Sale Plan dey1401

 

نظر دهید


در همین زمینه