شبکه‌های اجتماعی

قیمت رسمی و شرایط فروش پیکاپ کلوت اعلام شد + مشخصات فنی و تصاویر
اتومبیل فارسی - پیکاپ کلوت مکث موتور

از سوی شرکت مکث موتور

 

حدود یک ماه پیش بود که شرکت مکث موتور به عنوان زیر مجموعه گروه صنعتی ماموت، پیکاپی با نام کلوت را به طور رسمی معرفی کرد. حال این شرکت به طور رسمی قیمت این پیکاپ را اعلام کرده است.

بر اساس اعلام رسمی شرکت مکث موتور، پیکاپ کلوت در نسخه دو دیفرانسیل دو کابین با قیمت 799 میلیون تومان و موعد تحویل 30 روز کاری به بازار راه پیدا خواهد کرد.

 

 

مشخصات فنی و امکانات پیکاپ کلوت

مکث موتور کلوت در واقع همان دایون V5 است که دارای شاسی مستقل و سامانه انتقال قدرت دو دیفرانسیل است. کلوت به پیشرانه ۲٫۴ لیتری توربوشارژ مجهز شده که توانایی تولید ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را دارا است. پیشرانه به کار رفته در کلوت از خانواده پیشرانه ۴K22 میتسوبیشی است که در این پیکاپ آفرودی با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی همراه شده است. تنظیم نوع انتقال قدرت به چرخ های جلو و عقب به صورت الکتریکی در این پیکاپ انجام می شود.


پیکاپ کلوت مکث موتور به امکانات رفاهی و ایمنی چون قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، دو کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل پایداری، ترمز ضد قفل  (ABS) به همراه (EBD)، صندلی برقی راننده، استارت دکمه ای، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر لمسی ۹ اینچی اندروید، کروز کنترل، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، تهویه مطبوع با تنظیم دیجیتالی، دوربین عقب و... مجهز شده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه