شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لاماری ایما
فراخوان متقاضیان نوبت دوم در سامانه فروش یکپارچه

شرکت آرین پارس موتور در اطلاعیه‌ای آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی نوبت دوم ثبت نام کرده‌اند را بر اساس نوبت دهی وزارت صمت در سامانه برای تکمیل فرآیند عقد قرارداد و تکمیل وجه دعوت کرد.

 

در اطلاعیه آرین پارس موتور آمده است: به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز این شرکت می‌رساند؛ پیرو پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای فرآیند نوبت‌دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید . بدین منظور از متقاضیان دعوت به عمل می‌آید جهت تکمیل فرآیند ثبت‌‌نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل 90 روز کاری از ساعت 10 صبح روز یک شنبه مورخ سوم دی‌ماه تا پایان روز پنج شنبه مورخ 7 دی‌ماه به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی http://sales.lamari.ir اقدام نمایند.

 

همچنین سایر متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش استعلام نوبت دهی نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

AutomobileFa New Sale Plan Lamari Eama 14021001

نظر دهید


در همین زمینه