شبکه‌های اجتماعی

شرایط فروش جدید پیکاپ کلوت مکث موتور اعلام شد- - ویژه نیمه دوم اسفند 1400
اتومبیل فارسی - پیکاپ کلوت مکث موتور

 با موعد تحویل 90 روزه

 

شرکت مکث موتور شرایط فروش و قیمت جدید پیکاپ کلوت ویژه نیمه دوم اسفند ماه 1400 را اعلام کرد.

بر اساس این طرح فروش، قیمت جدید پیکاپ کلوت 839 ملیون تومان اعلام شده است. مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت 400 میلیون تومانی نسبت به ثبت نام این پیکاپ جدید بازار با تحویل 90 روزه و مدل 1401 اقدام کنند. مابقی قیمت مصوب خودرو که معادل 439 میلیون تومان خواهد بود در زمان صدور دعوتنامه از مشتریان دریافت خواهد شد. همچنین در این طرح فروش جریمه دیرکرد در تحویل خودرو معادل 1 درصد در ماه نیز پیش‌بینی شده است.

 

هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه پیکاپ کلوت است و ثبت نام تنها از طریق وبسایت شرکت مکث موتور به نشانی www.maxmotorco.com صورت خواهد گرفت. پس از انجام ثبت درخواست، پیامک تایید حاوی کد رهگیری با سرشماره 1660 به منظور واریز وجه برای مشتریان ارسال خواهد شد.

متقاضیانی که در طرح قبلی فروش پیکاپ کلوت موفق به ثبت نام شده‌اند، امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

 

 

مشخصات فنی و امکانات پیکاپ کلوت

پیکاپ کلوت مکث موتور در واقع همان دایون V5 است که دارای شاسی مستقل و سامانه انتقال قدرت دو دیفرانسیل است. پیکاپ کلوت به پیشرانه ۲٫۴ لیتری توربوشارژ مجهز شده که توانایی تولید ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را دارا است. پیشرانه به کار رفته در پیکاپ کلوت از خانواده پیشرانه ۴K22 میتسوبیشی است که در این پیکاپ آفرودی با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی همراه شده است. تنظیم نوع انتقال قدرت به چرخ های جلو و عقب به صورت الکتریکی در این پیکاپ انجام می شود.

 

پیکاپ کلوت مکث موتور به امکانات رفاهی و ایمنی چون قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، دو کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل پایداری، ترمز ضد قفل (ABS) به همراه (EBD)، صندلی برقی راننده، استارت دکمه ای، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر لمسی ۹ اینچی اندروید، کروز کنترل، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، تهویه مطبوع با تنظیم دیجیتالی، دوربین عقب و... مجهز شده است.

 

AutomobileFa Max Motor Kalut Sale Plan 16Esfand1400

 

 

 

 

نظر دهید