شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - پیکاپ کی ام سی T9
ویژه اردیبهشت ماه 1403

 شرکت کرمان موتور در نظر دارد فروش نقدی و اقساطی خودروی پیکاپ کی ام سی T9 را ویژه اردیبهشت ماه 1403 از روز دوشنبه هفته جاری آغاز نماید.

این طرح از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه فعال خواهد شد.

طبق این طرح که از سوی کرمان موتور اعلام شده است، خودروی پیکاپ KMC T9 با قیمت مصوب 1 میلیارد و 979 میلیون و 400 هزار تومان و در رنگ های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، خاکستری و طوسی روشن متالیک عرضه خواهد شد. همچنین طبق اعلام کرمان موتور زمان تحویل خودروی پیکاپ KMC T9 طی 90 روز کاری خواهد بود.

 

 

AutomobileFa T9 Sale Plan 14030223

 

     بخوانید -> رونمایی کرمان‌موتور از پیکاپ KMC T9 در نمایشگاه تهران

 

مشخصات فنی پیکاپ KMC T9

پیکاپ دوکابین KMC T9 مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ GDI با تکنولوژی پاشش مستقیم است که حداکثر قدرت تولیدی آن به ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن‌متر می‌رسد. این پیشرانه منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو۵ است و می‌تواند پیکاپ را به بیشینه سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت برساند. یک جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت تیپ ترونیک، وظیفه توزیع قدرت در سیستم تعلیق دو دیفرانسیل مجهز به قفل دیفرانسیل را بر عهده دارد. در محور جلو، از سیستم تعلیق جناقی با فنر مارپیچ استفاده شده و در محور عقب، شاهد به کارگیری سیستم تعلیق غیرمستقل از فنر تخت هستیم. مدل KMC T9 سوار رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی است و وزن خالص آن هم به ۱۹۷۰ کیلوگرم می‌رسد.

نظر دهید