شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی -KMC A5
ویژه شهریور 1403

 فروش نقد و اقساط دو محصول کرمان موتور با قیمت جدید از روز یکشنبه 18 شهریورماه 1403 آغاز خواهد شد.

این طرح از ساعت 8 صبح روز یکشنبه بر روی سایت شرکت فعال خواهد شد.

 

شرایط فروش KMC A5

شرکت کرمان موتور طرح فروش اقساطی کراس اوور KMC A5 را با افزایش قیمت ویژه شهریور 1403 اعلام کرد. این طرح از ۱۸ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ فعال بوده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی کرمان موتور، نسبت به ثبت نام و پرداخت مبلغ یک میلیارد تومانی به عنوان پیش پرداخت اقدام کنند.

خریداران این خودرو می‌توانند اقساط را در بازه زمانی یک یا دو ساله پرداخت نمایند. مبلغ هر قسط در طرح یک ساله حدود ۱۱۹ میلیون تومان و در طرح دو ساله حدود ۶۹ میلیون تومان خواهد بود. چک‌های اقساط هر سه ماه یکبار صادر شده و اولین چک در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۳ سررسید می‌شود. خودروهای خریداری شده پس از ۹۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

 

AutomobileFa kmc a5 sale 14030615

 

مشخصات فنی KMC A5

کی ام سی A5 یک کراس اوور سایز متوسط با طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۶۷۰، ۱۸۵۵ و ۱۷۴۰ میلی متر و فاصله محوری ۲۷۵۰ میلی متر است و در محدوده ابعادی جک اس ۵ قرار می‌گیرد.
KMC A5 مجهز به همان موتور 1.5 لیتری توربوشارژ SWM G01F است که حدود 137 اسب‌بخار را به چرخ‌های جلو می‌فرستد، ولی با این تفاوت که طبق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت کرمان موتور، گشتاور خروجی این موتور، اندکی کاهش یافته و به حدود 212 نیوتن‌متر رسیده است.
نکته مهم دیگر این است که برخلاف SWMهای مونتاژی شرکت سیف خودرو که گیربکس 6 دنده اتوماتیک (AT6) داشتند، در کی‌ام‌سی A5 مونتاژی شرکت کرمان موتور، شاهد گیربکس دوکلاچه 7 دنده اتوماتیک (DCT7) هستیم.
ترمز های جلو و عقب دیسکی در کنار تعلیق جلوی مک فرسون و عقب میل پیچشی، از دیگر ویژگی های A5 محسوب می شوند. رینگ های این خودرو از نوع ۱۸ اینچی و لاستیک های آن ۲۲۵/۶۰ هستند.

 

شرایط فروش پیکاپ KMC T9

 طبق شرایط فروش اعلام شده از سوی کرمان موتور، پیکاپ KMC T9 با قیمت 2 میلیارد و 170 میلیون تومان و پیش‌پرداخت یک میلیارد و 470 میلیون تومان با رنگبندی سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری و خاکستری طوسی روشن متالیک و طی 90 روز کاری و با سود انصراف ماهیانه 3% عرضه خواهد شد.

خریداران این خودرو می‌توانند اقساط را در بازه زمانی یک یا دو ساله پرداخت نمایند. مبلغ هر قسط در طرح یک ساله حدود 210 میلیون تومان و در طرح دو ساله حدود 130 میلیون تومان خواهد بود. چک‌های اقساط هر سه ماه یکبار صادر شده و اولین چک در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۳ سررسید می‌شود. خودروهای خریداری شده پس از ۹۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

 

 

AutomobileFa kmc t9 sale 14030615

 

مشخصات فنی پیکاپ KMC T9

پیکاپ دوکابین KMC T9 مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ GDI با تکنولوژی پاشش مستقیم است که حداکثر قدرت تولیدی آن به ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن‌متر می‌رسد. این پیشرانه منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو۵ است و می‌تواند پیکاپ را به بیشینه سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت برساند. یک جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت تیپ ترونیک، وظیفه توزیع قدرت در سیستم تعلیق دو دیفرانسیل مجهز به قفل دیفرانسیل را بر عهده دارد. در محور جلو، از سیستم تعلیق جناقی با فنر مارپیچ استفاده شده و در محور عقب، شاهد به کارگیری سیستم تعلیق غیرمستقل از فنر تخت هستیم. مدل KMC T9 سوار رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی است و وزن خالص آن هم به ۱۹۷۰ کیلوگرم می‌رسد.

ابعاد پیکاپ KMC T9 کمی بزرگ‌تر از مدل قبلی خانواده یعنی جک T8 است. طول و عرض آن به ۵۳۳۰ میلی‌متر و ۱۹۶۵ میلی‌متر می‌رسد و ارتفاع آن نیز ۱۸۸۰ میلی‌متر است. فاصله بین محورهای خودرو هم ۳۱۱۰ میلی‌متر اعلام شده و همچنین، حداقل فاصله آن از سطح زمین ۲۰۹ میلی‌متر است. قسمت بار خودرو نیز ابعادی برابر با ۴۷۰۱۵۹۰۱۵۲۰ (طول، عرض و ارتفاع) دارد و ظرفیت بار مجاز آن هم ۱۱۳۰ کیلوگرم خواهد بود.

نظر دهید