شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - اسکای ول ET5
از سوی شرکت نبکا اعلام شد

 شرایط فروش خودروی برقی اسکای ول ET5 از تاریخ 18 تیر 1403 توسط شرکت خودرو برقی نوین ماهان (نبکا) اعلام شده و هنوز فعال است. 

طبق شرایط فروش اعلام شده از سوی شرکت نبکا، خودروی برقی اسکای ول ET5 مدل 1402 با ظرفیت باتری 72 کیلووات ساعتی و پیمایش 520 کیلومتری در رنگ‌های سرمه ای تیره متالیک و خاکستری دودی متالیک همراه با شارژر دیواری هدیه عرضه خواهد شد. همچنین قیمت خودروی برقی اسکای ول ET5 معادل 2 میلیارد و 123 میلیون و 390 هزار تومان با امکان پرداخت دو مرحله‌ای اعلام شده است. مبلغ قابل پرداخت برای مرحله اول معادل یک میلیارد تومان و پرداخت مرحله دوم یک میلیارد و 238 میلیون و 490 هزار تومان با مهلت پرداخت 15 روزه و جریمه تاخیر ماهیانه 2/5 درصد در نظر گرفته شده است. زمان تحویل 15 روز کاری از زمان تسویه خواهد بود. 

 

شرایط فروش اسکای ول ET5

AutomobileFa ET5 sale plan 14030509

 

مشخصات فنی اسکای ول ET5

پیشرانه الکتریکی اسکای‌ول ET5 می‌تواند ۱۵۰ کیلووات (۲۰۱ اسب بخار) تولید کند. این قدرت توسط سیستم انتقال قدرت مستقیم تک‌سرعته، به محور جلو فرستاده می‌شود. نکته تحسین‌برانگیز درباره اسکای‌ول ET5، زمان موردنیاز برای طی کردن شتاب ۰ تا ۱۰۰ است. با وجود وزن ۱۹۲۰ کیلوگرم که نسبتا سنگین محسوب می‌شود، اسکای‌ول ET5 به لطف پیشرانه الکتریکی خود، به فقط ۷.۹ ثانیه زمان نیاز دارد تا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. نسخه‌ای که برای بازار ایران در نظر گرفته شده می‌تواند با هر بار شارژ کامل، مسافتی برابر با ۵۲۰ کیلومتر را طی کند. با استفاده از سیستم شارژ سریع، می‌توان با تنها ۳۰ دقیقه شارژ، توان باتری را از ۳۰ درصد به ۸۰ درصد افزایش داد.

 

نظر دهید


در همین زمینه