شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ایکو تارا اتوماتیک V4
در قالب طرح تبدیل

 

ایران خودرو فروش نسخه فول آپشن تارا اتوماتیک را در قالب طرح تبدیل در دستور کار خود قرار داد.


بر اساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو شرایط تبدیل دعوتنامه‌های منقضی‌شده ایران خودرو در سال 1402 و ویژه مهرماه، از روز چهارشنبه مورخ 5 مهرماه آغاز شده و تا روز یکشنبه مورخ 30 مهرماه یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودروها ادامه دارد.


بر این اساس طرح تبدیل تارا اتوماتیک V2 با نسخه V4 فعال شده و متقاضیان می‌توانند با پرداخت مبلغ 40 میلیون تومان بیشتر، به جای تکمیل وجه برای تارا V2، تارا اتوماتیک فول آپشن را خریداری کنند. قیمت تارا V4 توسط گروه صنعتی ایران خودرو ۵۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است. این در حالی است که خودرو تارا V2 توسط ایران خودرو 490 میلیون و 600 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

نسخه جدید تارا اتوماتیک همچنان از موتور TU5P (بهینه شده) بهره‌‌ می برد که قادر به تولید ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور است و نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده به صورت تیپ‌ترونیک (دستی) به چرخ های جلو منتقل‌‌می شود و برای این گیربکس مد رانندگی اسپرت و برفی نیز تعریف شده است.


از جمله آپشن‌های اضافه شده به تارا اتوماتیک V4 می‌توان به Kick Sensor یا سنسور پا در زیر سپر عقب برای باز شدن در صندوق عقب، گرم‌کن صندلی‌های راننده و سرنشین جلو، امکان برقراری تماس اضطراری SOS اشاره کرد.


ایران خودرو قصد دارد، برای نسخه اتوماتیک تیپ V4 تارا چراغ‌های عقب با گرافیکی جدید را نصب کند تا استایل بیرونی این سدان پرطرفدار را هم به‌روزرسانی کرده باشد.

 

نظر دهید


در همین زمینه