شبکه‌های اجتماعی

پیش فروش 4 محصول ایران خودرو از امروز + شرایط
اتومبیل فارسی - لوگو ایران خودرو

با موعد تحویل یک ساله آغاز شد


گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش‌فروش جدید 4 محصول خود را اعلام کرد.

 

این طرح فروش از روز سه‌شنبه 6 اردیبهشت ماه آغاز و تا روز پنج شنبه 8 اردیبهشت در قالب دو بخش‌نامه پیش فروش و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ادامه خواهد داشت. ایران خودرو در این طرح پیش‌فروش 4 محصول شامل محصولات تارا دستی و اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و دناپلاس توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی را عرضه کرده است. شرط سند در رهن از طرح فروش‌های ایران خودرو و سایپا حذف شده است.

 

لازم به ذکر است که در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

موعد تحویل خودروهای ثبت‌نام شده در این طرح فروردین و اردیبهشت 1402 اعلام شده است. قیمت‌های اعلام شده در جدول زیر به عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته شده است و قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل مشخص خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که با توجه به محدود بودن ظرفیت، حداکثر 1 روز کاری پس از پایان ثبت‌نام، قرعه‌کشی بین متقاضیان واجد شرایط برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید. همچنین متقاضیان تا پیش از انجام قرعه کشی هیچ وجهی واریز نکرده و پس از اعلام نهایی اسامی منتخبان واجد شرایط، 3 روز مهلت برای واریز پیش پرداخت به انتخاب شدگان داده خواهد شد.

 

دریافت نام کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام بوده لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

 

همانند سایر بخشنامه‌های فروش و بر اساس ضوابط جدید فروش خودرو، به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد. متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) خواهد بود و همچنین نباید دارای پلاک انتظامی فعال باشد. در صورت عدم رعایت این دو شرط ثبت نام کم لم یکن تلقی شده و متقاضی تا 3 سال از ثبت نام در طرح‌های ایران خودرو و سایپا محروم خواهد شد.

 

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است و خودروی این طرح به صورت سند آزاد به مشتریان ارائه می‌شود. علاوه بر این، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حسابی که مبلغ پیش‌پرداخت از آن واریز می‌شود باید به نام شخص متقاضی باشد.

 

گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است. در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

از نکات مهم این طرح این است که اگر فردی در هر دو پیش‌فروش ثبت نام خود را تکمیل نماید در صورت عدم انتخاب در قرعه‌کشی پیش‌فروش یکساله در قرعه کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید حضور خواهد داشت.

 

مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در روز شنبه 10 اردیبهشت ماه مشخص خواهند شد. مراسم قرعه کشی از طریق سایت رسمی ایران خودرو به نشانی ik co.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

متقاضیان می توانند از امرروز، به مدت سه روز، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

 

AutomobileFarsi فروش فوق‌العاده 4 محصول ایران خودرو ویژه اردیبهشت ماه 1401

 

نظر دهید


در همین زمینه