اتومبیل فارسی - هونگچی E-QM5
ویژه خرداد 1403

تکمیل وجه HONGQI E-QM5 در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ انجام می گیرد.

تـکـمیـل فـرآیـنـد ثـبـت‌نـام و واریز وجه ‌متقاضیان، صـرفـاً به صورت آنـلایـن و از طـریـق پــورتـال جامع ایـرانـی کار به آدرس https://bahman.iranecar.com/bmcars امکان‌پذیر بوده که اطلاع رسانی لازم با ارسال پیامک به متقاضیان صورت خواهد پذیرفت.

طبق شرایط فروش اعلام شده خودروی هونگچی E-QM5 به قیمت 2 میلیارد و 137 میلیون و 48 هزار تومان و به رنگ سفید عرضه خواهد شد. همچنین زمان تحویل خودرو برای هفته آخر مهر ماه 1403 اعلام شده است.

 

جزئیات شرایط فروش خودروی هونگچی E-QM5 خرداد 1403

AutomobileFa Hongqi EQM5 Sale 14030308

 

مشخصات فنی هونگچی E-QM5

هونگچی E-QM5 مجهز به یک پیشرانه الکتریکی در محور جلو است که توانایی تولید ۱۴۰ کیلووات (برابر با ۱۸۸ اسب‌بخار) را دارد و بسته باتری ۵۴ کیلووات‌ساعتی آن، پیمایش ۴۳۱ کیلومتر با هر بار شارژ در چرخه NEDC را تضمین می‌کند. البته نسخه‌هایی با بسته‌های باتری بزرگ‌تر نیز از این مدل هم تهیه شده اما در حال حاضر، عرضه نسخه ۵۴ کیلووات‌ساعت در ایران تایید شده است. شارژ سریع ۲۰ تا ۸۰ درصد این نسخه فقط ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. راننده به دو حالت رانندگی نرمال و اکو (اقتصادی) دسترسی دارد.

با طول ۵۰۴۰ میلی‌متر و فاصله بین‌محوری که به ۲۹۹۰ میلی‌متر می‌رسد، هونگچی E-QM5 را می‌توان یک سدان جادار و نسبتا طویل دانست. در واقع کمتر خودرویی در بازار ایران می‌توان پیدا کرد که فاصله بین محورهای آن به اندازه این مدل نزدیک به ۳ متر باشد. به همین خاطر، سرنشینان عقب به فضای پای زیاد و قابل‌توجهی دسترسی دارند. عرض و ارتفاع خودرو نیز به ترتیب ۱۹۱۰ میلی‌متر و ۱۵۶۹ میلی‌متر است و وزن خالص آن ۱۸۱۰ کیلوگرم اعلام شده است.


در همین زمینه

شبکه‌های اجتماعی