شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - پیکاپ T8
از سوی کرمان موتور اعلام شد

 بر اساس اطلاعیه فروش شرکت کرمان موتور، پیکاپ T8 و خودروی EJ7 برقی به صورت نقد و اقساط از فردا یکشنبه عرضه خواهد شد.

متقاضیان می توانند از فردا یکشنبه 18 شهریور لغایت روز شنبه 31 شهریور ماه با مراجعه به سایت فروش این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

شرایط فروش پیکاپ T8

شرایط فروش پیکاپ T8 کرمان موتور اعلام شد. بر این اساس قیمت این پیکاپ یک میلیارد و 697 میلیون تومان اعلام شده که با پیش‌پرداخت 700 میلیون تومانی در اقساط 18 ماهه، 24 ماهه و 30 ماهه عرضه می‌شود.  این پیکاپ در رنگ‌های مشکی،، سفید، آبی زنگاری و قرمز عرضه شده است و تحویل ظرف مدت 90 روز کاری خواهد بود.

 

AutomobileFa T8 sale 14030617

 

مشخصات فنی پیکاپ T8

KMC T8 به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز است که توانایی تولید 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این پیشرانه تنها با جعبه دنده 6 سرعته دستی عرضه می‌شود. سیستم انتقال قدرت به کار رفته در KMC T8 قابلیت تنظیم در سه حالت دیفرانسیل جلو، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین را دارا است.

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز KMC T8 به کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، ترمز ضد قفل ABS به همراه توزیع کننده الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز اضطراری، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری خودرو، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، اتولایت، مه‌شکن جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، تنظیم دستی صندلی راننده در 6 جهت، سامانه تهویه مطبوع دستی، چراغ روشنایی در روز، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر و درگاه USB و بلوتوث، کروزکنترل و... مجهز شده است.

 

شرایط فروش EJ7 

شرایط فروش خودروی برقی EJ7 کرمان موتور اعلام شد. بر این اساس قیمت این پیکاپ یک میلیارد و 325 میلیون تومان اعلام شده که با پیش‌پرداخت یک میلیارد تومانی در اقساط 12ماهه و 24 ماهه  عرضه می‌شود.  این خودرو در رنگ‌های مشکی متالیک عرضه شده است و تحویل ظرف مدت 60 روز کاری خواهد بود.

 

AutomobileFa EJ7 sale 14030617

 

 

مشخصات فنی EJ7

KMC EJ7 به موتور الکتریکی با قدرت 190 اسب‌بخار و گشتاور 340 نیوتن‌متر مجهز است. پکیج باتری با ظرفیت 50.1 کیلووات ساعت نیز وظیفه تامین انرژی موتورها را برعهده دارد. باتری‌های این خودرو از شارژ سریع و شارژ معمولی پشتیبانی می‌کنند. KMC EJ7 با تکیه بر این باتری‌ها می‌تواند حداکثر 402 کیلومتر را بپیماید. در صورت استفاده از شارژ سریع، ظرفیت باتری‌ها در 48 دقیقه به حدود 80 درصد خواهد رسید. با این‌ حال برای پرکردن کامل باتری‌های خودرو با برق شهری، به هشت ساعت و نیم زمان نیاز است.

تجهیزات و امکانات KMC EJ7 به این شرح هستند: کیسه هوای راننده و سرنشین، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، ترمزهای دیسکی چهار چرخ، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم صوتی به همراه نمایشگر، دوربین عقب و مه‌شکن عقب.

 

 

نظر دهید