شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - دایون Y7
ویژه دور سوم ثبت نام سامانه تخصیص خودرو

 

شرایط فروش قطعی و علی‌الحساب ‌‌‌دایون Y7 از سوی صنایع خودروسازی ایلیا ویژه دور سوم ثبت نام سامانه تخصیص خودرو اعلام شد.


صنایع خودروسازی ایلیا شرایط فروش با قیمت قطعی دایون Y7 را با قیمت مصوب 16 میلیارد و 60 میلیون ریال با موعد تحویل 60 روز کاری اعلام کرد. در طرح فروش با قیمت قطعی متقاضیان با پرداخت مبلغ 8 میلیارد و 30 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت و پرداخت مبلغ 8 میلیارد و 30 میلیون ریال در زمان تحویل می‌توانند برای خرید خودرو ‌‌‌دایون Y7 اقدام کنند.


در طرح فروش دایون Y7 با قیمت علی‌الحساب مبلغ پیش پرداخت نیز 8 میلیارد و 30 میلیون ریال با موعد تحویل 90 روز کاری است با این تفاوت که قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت مصوب در زمان تحویل محاسبه شده و با ارسال دعوت‌نامه اعلام و دریافت می‌شود.


خودرو ‌‌‌دایون Y7 در این طرح فروش در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری و از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی عرضه می‌شود. خودروها دارای یک سال سرویس دوره ای و یک سال بیمه بدنه رایگان هستند. سود انصراف در این طرح 15 درصد سالیانه و سود تاخیر احتمالی در تحویل معادل 2۰ درصد سالیانه و سود مشارکت 18 درصد سالیانه محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.


پیش از این اخبار غیررسمی از احتمال عرضه خودرو ‌‌‌دایون Y7 در سامانه یکپارچه فروش خودرو پس از تعیین قیمت ‌‌‌دایون Y7 از سوی شورای رقابت داده بودند.


شرایط طرح فروش دایون Y7

۱- کلیه خودروهای فروخته شده دارای گارانتی این شرکت به مدت ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر می‌باشند.
2- با توجه به فروش خودروها بر اساس موجودی قابل تخصیص انجام ثبت نام برای هر خودرو منوط به وجود سهمیه قابل فروش خواهد بود.
۳- حق الزحمه نمایندگی‌های مجاز توسط شرکت تأمین و پرداخت می‌گردد. بنابراین دریافت هرگونه وجه اضافی تحت هر عنوان غیر مجاز و بر خلاف مقررات شرکت می‌باشد.
4- متقاضیان خرید خودرو مکلفند کلیه وجوه مربوط به قیمت خودروی مورد درخواست را فقط به نام و به حساب بانکی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا واریز نمایند در صورت عدم رعایت مورد مذکور شرکت هیچگونه مسئولیت و تعهدی در قبال متقاضی نخواهد داشت.
5- هزینه های شماره گذاری اسقاط عوارض قانونی و مالیات بر ارزش افزوده مورد محاسبه قرار گرفته و در فاکتور فروش لحاظ شده است و چنانچه در زمان تحویل تغییری توسط مراجع ذیصلاح اعلام شود نسبت به محاسبه و دریافت ما به التفاوت اقدام خواهد شد.
۶- در صورت درخواست متقاضی برای نصب آپشنهای اضافه (دوربین ۳۶۰ درجه سنسور جلو و عقب رادار نقطه کور و....) هزینه مربوطه جداگانه دریافت می‌گردد.
۷- در صورت درخواست برای تجهیزات آفرودی تحت گارانتی به صورت جداگانه شرکت لیست را ارائه می‌کند.
۸- خودروها دارای یک سال یا ۳ نوبت سرویس دوره ای و یک سال بیمه بدنه رایگان هستند.

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه