شبکه‌های اجتماعی

با VGV VX7 بیشتر آشنا شوید
Automobile Farsi - VGV VX7

شاسی‌بلندی که به پیکاپ تبدیل شد

 

 

برند VGV پیش از این بخشی از برند چینی Weichai بود اما اکنون مالکیت آن به هلدینگ مهندسی CNHTC سپرده شده است. یعنی در واقع VGV بخش خودروهای سواری یک مجموعه بزرگ است که در تولید کامیون‌های سنگین و پیشرانه تخصص کامل دارد. در حال حاضر برند VGV دو کراس‌اوور و حالا یک پیکاپ جدید در سبد محصولات خود دارد. VGV VX7 پیکاپ جدید این برند است.


در طراحی این پیکاپ اتحاد کاملی با کراس‌اوور ایجاد شده است و این در حالی است که صرفا با برداشتن بخشی از سقف یک SUV قسمت بار به این اتومبیل اضافه شده است. فاصله بین دو محور این اتومبیل 2800 میلی‌متر و کل قسمت مرکزی بدنه از جمله درهای عقب حفظ شده است.


جداسازی فضای بار از کابین به وسیله شیشه بزرگ پشت صندلی‌های عقب محقق شده است. برآمدگی عقب اتومبیل افزایش یافته و به جای صندوق عقب، محفظه بار این پیکاپ به طول 1114 میلی‌متر و عرض 1438 میلی‌متر تعبیه شده است.


عقب این پیکاپ ظریف و خاص نیست اما به عنوان مثال می‌دانیم که از پیکاپ جیلی بدتر نیست. در کل از نظر اندازه VGV VX7 دارای 5015 میلی‌متر طول، 1870 میلی‌متر عرض و 1732 میلی‌متر ارتفاع دارد. زیر کف قسمت بار دو جعبه کوچک برای قرار دادن اقلام کوچک در نظر گرفته شده و در عقب مجهز به پله تاشو است. ظرفیت حمل بار چنین پیکاپی تنها 330 کیلوگرم است.


VGV VX7 اولین محصولی از این برند است که با نشان CNHTC عرضه می‌شود. فضای داخلی VX7 دقیقا مشابه کراس‌اوور اصلی بوده و نمایشگر ابزار آن 10.25 اینچی بوده و سیستم اطلاعات و سرگرمی 10.1 اینچ است. سقف پانوراما و همچنین فضای داخلی چرمی به عنوان امکانات قابل سفارش ارائه شده است.


VGV VX7 دارای پیشرانه دو لیتری بنزینی توربو T-GDI با قدرت 224 اسب‌بخار است که با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است. این پیکاپ چینی دیفرانسیل جلو بوده و حداکثر سرعت آن 196 کیلومتر بر ساعت است.


VGV VX7 تا پایان ماه فوریه و با قیمت اولیه 18 هزار دلار به بازار چین عرضه خواهد شد و قیمت این پیکاپ در نسخه کامل تا 22 هزار دلار قیمت خواهد داشت.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه