شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - وی‌جی‌وی U75 پلاس
در بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد

 

شرکت خودروسازی ایلیا در بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد از کراس‌اوور جدید خود به نام وی‌جی‌وی U75 پلاس رونمایی کرد.


این خودرو یک کراس‌اوور بزرگ دیفرانسیل جلو است که در بخش قوای محرکه به یک پیشرانه 2 لیتری توربو شارژ با پاشش مستقیم سوخت مجهز است که توانایی تولید 226 اسب بخار قدرت و 385 نیوتن متر گشتاور را داراست. این پیشرانه که دارای آلایندگی یورو 6 است در کنار یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک ساخت ZF قرار گرفته است.


سیستم فرمان برقی، تعلیق مک‌فرسون در محور جلو و چند اتصالی در عقب و رینگ‌های 18 اینچی از دیگر ویژگی‌های این کراس‌اوور است.


شتاب صفر تا 100 وی‌جی‌وی U75 پلاس به طور رسمی 8 ثانیه اعلام شده است.


در بخش تجهیزات و آپشن‌های ایمنی و رفاهی نیز می‌توان به کلیدهای کنترلی روی فرمان، فرمان برقی، پوشش چرمی صندلی‌ها، تنطیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، تنطیم برقی صندلی سرنشین جلو در 4 جهت، ترمز پارک برقی، اتوهولد، سامانه نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم کنترل کشش (TCS)، سیستم کمکی شروع حرکت خودرو در سربالایی (HAC) و سیستم کنترل حرکت خودرو در سرازیری (DAC)، سیستم محافظ ضد واژگونی خودرو (ARP)، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، دوربین ثبت وقایع، سیستم هشداردهنده برخورد از جلوFCW) )، سیستم هشداردهنده خروج از خط (LDWS)، سامانه چند رسانه‌ای با نمایشگر لمسی 10.1 اینچی به همراه استفاده از نمایشگر 10.25 اینچی به عنوان نشانگرهای پشت فرمان، دوربین 36. درجه، سیستم تهویه مطبوع با پنل لمسی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای و... وی‌جی‌وی U75 پلاس اشاره کرد.


این شرکت قرار است محصولات دیگری را نیز از برند VGV در بازار ایران عرضه کند. این کراس‌اوور به صورت وارداتی توسط خودروسازی ایلیا به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه