شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - رولزرویس فانتوم
نشان دهنده 6 عنصر و انسانیت

 

رولزرویس به شخصی سازی اهمیت بسیاری می‌دهد و همیشه در تلاش است تا خریداران بتوانند با هر سبک و سلیقه‌ای که دارند یک رولزرویس ویژه برای خود داشته باشند. به همین منظور، این شرکت اخیرا قدرت خود در این زمینه را با معرفی 6 نمونه منحصر به فرد به نمایش گذاشت.


به غیر از شکل ظاهری، نکته مهم دیگر که آن را خاص می‌کند ساشا جفری طراح این مجموعه است. رولزرویس دبی و رولزرویس ابوظبی هر دو با همکاری یکدیگر و جفری این پروژه را استارت زدند که هر شش خودرو در دبی به نمایش گذاشته شد.


این شش خودرو نشان دهنده عناصر آب، باد، هوا، خاک، آتش و انسانیست هستند که هرکدام رنگ و پلاک مخصوص به خود را دارند. این طراحی‌ها اشاره به نقاشی عظیم ساشا جفری با نام سفر بشریت دارد که در رکوردهای گینس نیز ثبت شده است.


رولزوریس این پروژه را سال 2020 آغاز کرد که اتمام آن دو سال به طول انجامید. جفری کار را در گودوود انجام داد و همزمان هماهنگ با آن در دبی نیز فردی مشغول پیاده سازی آن بود. هر شش خودرو دارای یک نقاشی قلب است که جفری با دست آن را بر روی بدنه کشیده و بر روی پایه لوگو روح اکستازی در جلو نیز نام هر شش عنصر حک شده تا از دیگر نمونه‌ها متمایز شود.


رولزرویس با هر خودرو یک توکن NFT نیز ارائه می‌کند که با فروش آن و هر تراکنش بعدی، پول‌ها در یک کیف دیجیتال ذخیره خواهد شد تا به خیره سپرده شود. هدف این کار خیر جمع آوری 1 میلیون دلار بود که حالا از مرز این عدد نیز عبور کرده و فروش این خودروها بهترین راه برای جمع آوری این مبلغ بود.

 

 

نظر دهید