شبکه‌های اجتماعی

عرضه پژو پارس پلاس از سوی ایران خودرو + مشخصات
اتومبیل فارسی - پژو پارس

همراه با پیشرانه XU7 پلاس

 

 

گروه صنعتی ایران خودرو در تازه‌ترین تغییرات اعمال شده در وبسایت خود، عرضه نسخه جدیدی از پژو پارس را تایید کرده است.

 

پیش از مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده بودند که در راستای بهینه‌سازی پیشرانه‌های این شرکت، پیشرانه XU7 پلاس به عنوان نسخه‌ بهینه‌تری از موتور XU7 در محصولات این خودروساز استفاده خواهد شد و حال در کاتالوگ رسمی پژو پارس کلاس جدید با کد 28241 ایجاد شده است که از پیشرانه XU7 پلاس استفاده می‌کند.

 

آن طور که از اطلاعات درج شده در این کاتالوگ مشخص است، مشخصات فنی این نسخه تغییرات گسترده‌ای را در طراحی ظاهری و تجهیزات نشان نمی‌دهد و احتمالا تغییرات تنها محدود به غربیلک فرمان، صفحه کیلومتر و طرح رودری‌ها و تریم داخلی خودرو خواهد شد. البته پیش از این، گروه صنعتی ایران خودرو سیستم چند رسانه‌ای به همراه نمایشگر لمسی و صفحه کیلومتر جدید پارس را در نمایشگاه‌های مختلف به نمایش درآورده بود اما بر اساس کاتالوگ منتشر شده، اعمال تغییرات گسترده‌تر به فاز دوم موکول شده است.

 

پیشرانه XU7 پلاس که نسخه به روز شده XU7 است توانایی تولید 100 اسب بخار قدرت در دور 6000 و بیشینه گشتاور 153 نیوتن‌متر را در 3000 دور در دقیقه دارا است. در کنار این پیشرانه، ایران خودرو در فازهای بعدی از موتور TU5 پلاس نیز در پژو پارس استفاده خواهد کرد. جعبه دنده 5 و 6 سرعته دستی نیز همراه این دو پیشرانه در پژو پارس به کار خواهد رفت. 

 

به طور کلی ایران خودرو تصمیم دارد در آینده امکاناتی نظیر روکش چرمی صندلی، غربیلک فرمان جدید، کروز کنترل، رودری‌های جدید، صفحه کیلومتر به روزرسانی شده و سامانه چند رسانه‌ای به همراه نمایشگر لمسی را به پژو پارس اضافه کند.

 

در کاتالوگ زیر جزئیات ویزگی‌های فنی و تجهیزات پژو پارس پلاس در فاز یک قابل مشاهده است:

 

AutomobileFa Peugeot Pars Plus Specs khordad1400

 

 

 

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه