شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - اکسید VX پرزیدنت
اتومبیل فارسی - اکسید VX پرزیدنت
رده‌ای در حد رئیس‌جمهور

 

پیش از این کراس‌اوور فول سایز اکسید VX در دو تریم لاکچری و پرزیدنت عرضه می‌شدند اما حالا این شرکت تریمی بالاتر با نام نسخه محدود پرزیدنت (President Limited Edition) برای این مدل معرفی کرده است که تعدادی تفاوت با دو تریم قبلی دارد و آن را به اختصار ریاست جمهوری می‌نامند.


اولین تفاوت در بخش ظاهری مربوط به تزئینات برنزی بدنه می‌شود که بر روی جلوپنجره، زه سپر عقب و نوشته اکسید جلو و پشت قابل مشاهده است. دومین تغییر مربوط به اضافه شدن رنگ جدید سبز تیره به مشکی و خاکستری به همراه شیشه‌های رنگی و رکاب‌های جمع شونده برقی می‌شود.


داخل کابین خودرو اکسید VX پرزیدنت روکش چرم قهوه‌ای روشن با طرح الماس و نورپردازی مخفی، گرمکن صندلی‌های دو ردیف ارتقا یافته (به غیر از نشیمنگاه، پشتی نیز گرم می‌شود)، خروجی تایپ C ردیف جلو نشانه‌های این تریم هستند.

 


از نظر قوای محرکه اکسید VX پرزیدنت تغییر نکرده و همچنان از پیشرانه 2 لیتر توربو با خروجی 249 اسب‌بخار قدرت و گیربکس 7 سرعته دو کلاچه رباتیک که قدرت و توان را به هر چهارچرخ منتقل می‌کند بهره می‌برد. این تریم نسبت به دو تریم دیگر 400هزار روبل گران‌تر شده و قیمت کل را به 5 میلیون و 650 هزار روبل رسانده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه