شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کادیلاک اسکالید 2025
کابین لوکس اسکالید

 کادیلاک پس از رونمایی از اسکالید IQ برقی، نسخه بنزینی این خودروی لوکس را برای سال ۲۰۲۵ به‌روزرسانی کرده است. این یک فیس‌لیفت اساسی میان‌نسل است که شکوه و عظمت اسکالید IQ را به مدل بنزینی می‌آورد.


مشخصات ظاهری کادیلاک اسکالید 2025

اگر اسکالید بنزینی بسیار شبیه به نسخه برقی آن به نظر می‌رسد، دلیل آن این است که کادیلاک از المان‌های نورانی مدل IQ و سایر خودروهای الکتریکی کادیلاک مانند سلستیک و لیریک الهام گرفته است. چراغ‌های جلوی کشیده عمودی با LEDهای عمودی هر گوشه سپر را تزئین می‌کنند. یک نشان کادیلاک نورانی جدید روی کاپوت قرار دارد و در مدل‌های V-Series و بالاتر حتی قاب جلوپنجره نیز روشن است.


چرخ‌های ۲۲ اینچی همچنان به عنوان استاندارد عرضه می‌شوند، اما برای اولین بار چرخ‌های ۲۴ اینچی نیز برای اسکالید بنزینی در دسترس است. رینگ‌های ۲۴ اینچی در سه طرح موجود هستند و بزرگترین رینگ‌هایی هستند که تاکنون روی اسکالید ارائه شده‌اند.

اسکالید با درهای برقی ارائه خواهد شد. در راننده را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که هنگام نزدیک شدن به خودرو به طور خودکار باز شود و سنسورهایی برای جلوگیری از برخورد با موانع اطراف وجود دارد. پس از ورود به خودرو، تنها با فشار دادن پدال ترمز، در بسته می‌شود. سه در دیگر نیز می‌توانند به صورت سفارشی در حالت برقی عرضه شوند.
به‌روزرسانی‌های قسمت عقب اندک هستند، اما چراغ‌های عقب جدید و نشان کادیلاک جابه‌جا شده‌اند.

 

با باز کردن درهای برقی اسکالید ۲۰۲۵ وارد کابین مجلل این خودرو می‌شویم. اولین چیزی که جلب توجه می‌‎کند، یک نمایشگر عظیم 55 اینجی است که به طور کامل نمای جلوی داشبورد را از ستون تا ستون پوشانده است. این نمایشگر در واقع ترکیب یک نمایشگر 35 اینچی برای راننده و یک صفحه نمایش لمسی 20 اینچی برای سرنشین جلو است. کمی پایین‌تر یک صفحه نمایش کوچک‌تر نیز تعبیه شده است که دسترسی آسان به تنظیمات خودرو را فراهم می‌کند.

اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم جز قابلیت‌های استاندارد هستند و سرنشینان ردیف دوم حتی می‌توانند با بسته‌ی اختیاری Executive Second Row به نمایشگرهای لمسی ۱۲.۶ اینچی مجهز شوند. این بسته افزایشی همچنین شامل کنسول میانی با مرکز فرمان عقب، شارژر بی‌سیم، میزهای تاشو، ماساژور و بلندگوهای نصب‌شده روی تکیه‌گاه سر است. سیستم صوتی AKG با 40 بلندگو نیز قابل سفارش است.

 

مشخصات فنی کادیلاک اسکالید 2025

خبر بد برای همه دوستداران دیزل این است که موتور ۳.۰ لیتری Duramax دیگر موجود نیست. با این حال، اسکالید ۲۰۲۵ همان موتور ۶.۲ لیتری V8 سال گذشته را دارد که ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۴ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. اسکالید-وی نیز همچنان موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ خود را با ۶۸۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۵ نیوتن متر گشتاور حفظ می‌کند. صرف نظر از موتور، هر دو با گیربکس اتوماتیک ده سرعته جفت می‌شوند.


کادیلاک اسکالید ۲۰۲۵ اواخر امسال به تولید خواهد رسید و قیمت گذاری آن نزدیک به زمان عرضه اعلام خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه