شبکه‌های اجتماعی

کادیلاک CT4-V بلک وینگ، با سه رنگ خاص برای مشتریان خاص
اتومبیل فارسی - کدیلاک CT4-V Blackwing

به مناسبت موفقیت کادیلاک در سری مسابقات IMSA WeatherTech


کادیلاک زمانی که نسخه CT4-V و CT5-V بلک وینگ را رونمایی کرد، ابتدا نسخه کلکسیونی آن را که تنها 250 دستگاه بود تولید و به مشتریان عرضه کرد. خودرو‌های مذکور دارای پلاک‌های متمایز کننده و نشان‌دهنده سری تولید در قسمت رکاب‌ها و ستون B بودند. بعد از این سری خاص کدیلاک نسخه CT5-V Blackwing 120th Anniversary Edition را در سال جاری و از سری کلکسیونی معرفی کرد.


این برند آمریکایی در حال توسعه V-Series Collector's است و حالا با معرفی CT4-V Blackwing Track Editions عضو جدیدی را به این خانواده اضافه می‌کند. این نسخه به مناسبت موفقیت این برند در سری مسابقات IMSA WeatherTech است که تنها در 3 رنگ متفاوت به مشتریان خاص تحویل می‌شود تا از یکدیگر و بقیه نسخه‌های بلک وینگ متفاوت باشد. هیچ ارتقا فنی برای این نسخه در نظر گرفته نشده است و این خودرو با همان پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتر توئین توربو به قدرت 472 اسب‌بخار قدرت و 603 نیوتن‌متر گشتاور عرضه می‌شود.


خودروها با سه نام Watkins Glen IMSA Edition، Sebring IMSA Edition و Road Atlanta IMSA Edition در دسترس هستند که هرکدام با یکدیگر از نظر ظاهری متفاوت و حتی در بازه زمانی متفاوتی تولید خواهند شد. تنها مواردی که بین این سه مشترک خواهند بود، نشان IMSA، برچسب Mondrian و کلیپر‌های ترمز مخصوص هستند.


داخل خودرو پلاک‌های نشان دهنده سری تولیدی این خودرو‌ها که بر روی فرمان و ستون B قرار گرفته‌اند. یک پلاک ویژه نیز بر روی رکاب خودرو نصب می‌شود که نام و مدل خودرو را بر روی آن نوشته‌اند.


Watkins Glen IMSA Edition به عنوان اولین نمونه تولیدی قرار است مابین ماه اکتبر و دسامبر عرضه شود. بدنه این خودرو به رنگ آبی ( Electric Blue ) مزین شده است که از گاردریل‌های پیست Watkins Glen آن را الهام گرفته‌اند. داخل خودرو مشکی و یا خاکستری خواهد بود.


Sebring IMSA Edition دومین مدل تولیدی است که در ژانویه 2023 تولید می‌شود. این خودرو با رنگ بدنه خاکستری تیره (Maverick Noir Frost) و کلیپر‌های Tech Bronze عرضه می‌شود. داخل این خودرو نیز مشکی و یا خاکستری خواهد بود.


Road Atlanta IMSA Edition در فوریه و به عنوان آخرین مدل تولید خواهد شد که از دو نمونه دیگر جذابیت بیشتری دارد. این مدل رنگ سفید (Rift) با کلیپر‌های ترمز Edge Red، قاب آینه قرمز و رکاب‌هایی به همین رنگ عرضه می‌شود. داخل خودرو در کنار رنگ خاکستری نزئینات قرمز رنگ استفاده شده است.

 

قیمت خودروها اعلام نشده است و از هرکدام تنها 99 دستگاه ساخته می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه