شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مینی کوپر S هاردتاپ 4 درب ادیشن 20 سالگی
جشن 20‌امین سالگرد

 

مینی 20 سال است که در بازار آمریکا حضور دارد و حالا این شرکت این نقطه عطف را با مدل‌های ویژه جشن می‌گیرد. مینی کوپر اس برای این مدل ویژه چند ارتقا بصری را از جمله سه رنگ ویژه Chili Red, Pepper White,Island Blue ( که نشان دهنده پرچم آمریکا و انگلستان است )، تزئینات مشکی پیانویی، سقف و کاور آینه نقره‌ای، استیکر‌های روی کاپوت، استیکر روی ستون C، استیکر خروجی هوای پشت گلگیر و استیکر روی درب‌ها تجربه کرده است.


قوای محرکه  مینی کوپر اس از نوع 4 سیلندر 2 لیتر توربو با 189 اسب‌بخار قدرت و 279 نیوتن‌متر گشتاور است که در این نسخه ویژه تغییری در آن صورت نگرفته و همچنان می‌تواند در 6.5 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسد. این قدرت و توان توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه که قابلیت تعویض از پشت فرمان را نیز دارد منتقل می‌شود. رینگ‌های 17 اینچ Tentacle Spoke ده پر مشکی برای رسیدن به این سرعت به 2023 Mini Cooper S Hardtop 4 Door 20 Years Edition کمک می‌کند.

داخل کابین مینی کوپر اس، فرمان با چرم ناپا پوشیده شده، روکش سقف از جسن آنتراسیت و صندلی‌های اسپرت نیز روکش چرم مشکی کربنی دارند. تزئینات کابین مانند تزئینات بدنه از نوع مشکی پیانویی هستند تا همخوانی خوبی را ایجاد کنند. گرافیک‌های نسخه 20 سالگی نیز در کابین قرار داده شده تا آن را از دیگر نسخه‌ها متمایز کند.

از نظر امکانات رفاهی مینی کوپر اس دارای سیستم تهویه مطبوع دوگانه، گرمکن صندلی‌های جلو، اپل کار پلی، نمایشگر دیجیتال پشت فرمان و بلوتوث پیشرفته است. تولید Mini Cooper S 20 Years Edition از ماه جولای آغاز شده و انتظار می‌رود که در ماه جاری با قیمت 37.165 دلار بدون احتساب 850 دلار هرینه حمل به فروش برسد. برند مینی مدتی می‌شود که دوباره رشدی مثبت داشته و موفقیت‌های خوبی را در فروش تجربه کرده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه