شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جیلی آیکون پروتاگونیست
طراحی شده برای خانم‌ها

 

جیلی اخیرا مدلی را با نام Protagonist از سری آیکون خود معرفی کرده که با این مدل، مصرف کننده‌های خانم‌ را هدف قرار داده است. سری آیکون برای اولین بار سال 2020 معرفی شد که از پلتفرم BMA این شرکت بهره می‌برد که پیش از این مدل‌های Geely Binyue & Proton X50, the Geely Binrui, Lynk & Co 06 بر روی آن توسعه پیدا کرده بودند.


به صورت کلی، آیکون پروتاگونیست نسبت به Icon Chocolate از امکانات بیشتری مانند رانندگی خودکار سطح 2، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد، رادار جلو، رکوردر داخلی، دوربین 540 درجه برای پارک و سیستم ناوبری، کنترل از راه دور با تلفن همراه و automatic cockpit cleaning بهره می‌برد. جیلی در خصوص این امکانات می‌گوید، این موارد برای راحتی خانم‌ها به Protagonist اضافه شده است.

 


Protagonist ابعادی برابر با 4350، 1815، 1620 و 2640 میلی‌متر دارد که آن را در دسته کراس‌اوور‌های کامپکت قرار می‌دهد. بدنه از استایل دو رنگ استفاده می‌کند که برای نمونه‌ داخل عکس‌ها از رنگ volcanic gray و neon purple استفاده کرده‌اند. دستگیره‌های مخفی، در صندوق برقی همراه با پرده و رینگ‌های 19 اینچ از دیگر موارد مهم این خودرو به حساب می‌آیند.


کابین آیکون پروتاگونیست به لطف پوشش پارچه‌ای به رنگ آبی و بژ و نور محیطی با قابلیت تنظیم و انتخاب 72 رنگ بسیار گرم و دوستانه به نظر می‌رسد. فرمان سه شاخ با حاشیه تیره، نمایشگر دیجیتال 10.25 اینچ پشت فرمان، نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی 12.3 اینچ که از سیستم عامل گلکسی سود می‌برد، تشخیص چهره و پشتیبانی از فرامین صوتی از ویژگی‌های این کابین هستند.


پیشرانه جیلی آیکون پروتاگونیست از نوع 1.5 لیتر توربو با 178 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور است که توسط گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. با چنین اعدادی، Protagonist برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت تنها به 7.9 ثانیه نیاز دارد.
 

نظر دهید


در همین زمینه