شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جتور تراولر
جذاب‌ترین ساخته چری

 

جتور تصاویر رسمی شاسی بلند خود با نام تراولر که پیش از این آن را با نام [جتور T-1 می شناختیم را منتشر کرده است. ظاهری جعبه‌ای و فوق‌العاده با گلگیر‌های پف کرده و محافظ‌های پلاستیکی که نشان دهنده آمادگی این خودرو برای بیراهه نوردی است آن را منحصر به فرد نشان می‌دهد.


اگر نمی‌دانید؛ جتور یکی از زیر برندهای چری با رشد سریع به حساب می‌آید که هدف آن ساخت خودروهای جذاب برای قشر جوان است. خودرویی که در ایران با نام فیدلیتی می‌شناسیم، از نخستین محصولات این برند چری است. در حال حاضر جتور 13 مدل شاسی بلند در سبد خود دارد که یکی از آنها به صورت کاملا برقی عرضه می‌شود. تمام 13 نمونه خودروهای معمولی و خوبی هستند، اما وجه تمایز خاصی ندارند به همین دلیل تراولر در این بین بسیار برجسته خواهد شد. در نمای خارجی تراولر به لطف نوشته بزرگ جتور بر روی جلوپنجره، چراغ‌های LED 6 عددی مجزا، سپر قطور با مه شکن LED، قلاب‌های روی سپر، آینه‌های بزرگ، روف ریل برجسته، رکاب، کاور زاپاس عقب و دستگیره روی کاپوت بسیار خشن و آفرودی به نظر می‌رسد.


قوای محرکه‌ای که برای  جتور تراولر در نظر گرفته شده‌ از نوع بنزینی و پلاگین هایبرید خواهد بود. دو نمونه بنزینی وجود دارد که یکی از نوع 1.6 لیتر توربو با گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه همانگ شده و دیگری از نوع 2 لیتر توربو با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک است. نمونه پلاگین هایبرید نیز از پیشرانه 1.5 لیتر به همراه یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند. هر سه نسخه چهارچرخ محرک هستند و به صورت 5 و هفت نفره به بازار عرضه خواهند شد.


داخل کابین جتور تراولر فرمان از نوع بیضی D کات سه شاخه و دریچه‌های تهویه مطبوع کناری به صورت عمودی و بزرگ است. نمایشگر مرکزی که اطلاعات دقیق آن منتشر نشده به صورت شناور و بزرگ طعبیه شده تا از ترند جهانی دور نماند. در کنسول میانی نیز سلکتور گیربکس که ظاهرا الکترونیکی است به همراه کلید‌ها و ناب چرخشی مود رانندگی قرار دارد. در تصاویر تریم داخلی سبزر رنگ دیده می‌شود و جنس صندلی‌ها و روکش کابین از چرم و جیر است که جتور تراولر را یک سر و گردن بالاتر از دیگر محصولات جلوه می‌دهد.


 جتور تراولر در نمایشگاه شانگهای در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و قیمت آن در حدود 21.512 تا 29.698 دلار عنوان شده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه