شبکه‌های اجتماعی

جیلی ویژن X6 پرو به زودی وارد بازار می‌شود
Automobile Farsi - Geely Vision X6 Pro

نقاب جدید برای جیلی امگرند X7


جیلران موتور در سال 2014 یک کراس اوور به نام جیلی امگرند X7 را وارد بازار ایران کرد. خودرویی که وجود عرضه محدود در بازار ایران همچنان در چین تولید می‌شود و البته بارها بهبودهایی در آن اعمال شده تا در چرخه تولید باقی بماند.


جیلی به تازگی جدیدترین به روزرسانی این مدل را با نام جیلی ویژن X6 پرو معرفی کرده که در واقع نمونه بهبود یافته از آخرین نسخه این خودرو یعنی جیلی ویژن X6 است که دو سال پیش وارد بازار چین شد. اگر بازطراحی‌های این خودرو را از سال 2012 بشماریم، باید گفت این پنجمین ری‌استایلی است که جیلی روی این خودرو اعمال کرده است.


تغییرات ظاهری جیلی ویژن X6 پرو در نمایش جلو شامل سپر و جلوپنجره می‌شود. جیلی جلوپنجره با طرح متحدالمرکز خود را بازنشسته که و در حال جایگزین کردن آن در تمام محصولات خود با نمونه‌ای است که نوارهای عمودی دارد و به آن «آبشار» می‌گوید. در نمای عقب نیز علاوه بر تغییر طرح سپر، شاهد استفاده از چراغ‌های متصل هستیم که برای ایرانی‌ها تداعی کننده نسل دوم رنو کولئوس است.


در نمای داخلی نیز شاهد تغییراتی گسترده در داشبود جیلی ویژن X6 پرو هستیم. صفحه کیلومتر این خودرو به صورت سنتی طراحی شده و یک نمایشگر افقی نسبتا عریض در بالای دریچه‌ها سیستم تهویه تعبیه شده که بسته به سطح تجهیزاتی 8 یا 12.3 اینچی خواهد بود. تنها کلیدهای فیزیکی که روی کنسول مرکزی باقی مانده، مربوط به استارت خودرو، فلاشر و سیستم تهویه مطبوع است.


جیلی ویژن X6 پرو به یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ مجهز شده که 141 اسب بخار قدرت دارد. سه جعبه دنده در سطح‌های تجهیزاتی متفاوت وظیفه انتقال این نیرو به چرخ‌های جلو را دارند. نکته جالب این که دو جعبه دنده اتوماتیک برای این خودرو در نظر گرفته شده؛ نمونه‌های ارزان‌تر به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک مجهز شده و نمونه‌های گران‌تر با جعبه دنده CVT عرضه می‌شود. افزون بر این‌ها یک جعبه دنده 6 سرعته دستی نیز برای این خودرو قابل انتخاب است.


جیلی ویژن X6 پرو به روز شده از اواخر ماه سپتامبر (نیمه نخست مهر ماه) وارد بازار چین خواهد شد و انتظار می‌رود قیمت آن در همام محدوده قبلی یعنی 10.700 تا 15.500 دلار باشد.

 

نظر دهید


در همین زمینه